Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@19:52:13 GMT

کاراته کای آمریکایی مغلوب گنج زاده شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۲۹۲

کاراته کای آمریکایی مغلوب گنج زاده شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، امروز (شنبه) در آخرین روز بازی‌های المپیک توکیو، مبارزات اوزان به اضافه ۶۱ کیلوگرم زنان و به اضافه ۷۵ کیلگرم مردان برگزار می‌شود که «حمیده عباسعلی» و «سجاد گنج‌زاده» نمایندگان کشورمان هستند. در این بین عباسعلی در مرحله گروهی حذف شد تا ناکامی تیم زنان کشورمان کامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنج‌زاده که امید زیادی به مدال‌آوری او می‌رود در نخستین مبارزه وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم و از گروه B برابر «ایوان کوسیچ» از کرواسی رفت و با مبارزه‌ای حساب شده و منطقی به برتری سه بر یک دست یافت تا شروع خوبی داشته باشد.

کاراته‌کا سنگین وزن کشورمان سپس برابر «طارق حمدی» عربستانی قرار گرفت. گنج‌زاده و حمدی که شناخت خوبی از هم داشتند در این مبارزه روش محتاطانه‌ای داشتند و البته نماینده عربستان حملات بیشتری را انجام داد که با دفاع خوب سجاد مواجه شد تا این مبارزه با تساوی همراه شود.

گنج‌زاده در سومین مبارزه برابر «برایان ایر» از آمریکا قرار گرفت و با عملکردی درخشان اجازه هیچگونه هنرنمایی به رقیب را نداد و به برتری قاطع ۶ بر صفر دست یافت تا در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار بگیرد.

آخرین مبارزه نماینده ایران در مرحله گروهی تا دقایقی دیگر برابر «دانیل گاسنسکی» از کانادا است.

پیش از این و در بخش زنان، حمیده‌عباسعلی در حالی که قرعه مناسبی داشت با ۲ برد و ۲ باخت حذف شد. «سارا بهمنیار» هم روز پنجشنبه از دور مسابقات کنار رفت بود.

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کار در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

«سمانه خوش‌قدم» سرمربی تیم زنان است و «شهرام هروی» هدایت مردان کاراته ایران را برعهده دارد.

نتایج گروه B وزن به اضافه ۷۵ کیلوگرم مردان تا این لحظه

ایوان کوسیچ از کرواسی ۳ -  طارق حمدی از عربستان ۲

برایان ایر از آمریکا صفر -  دانیل گاسنسکی از کانادا صفر

سجاد گنج‌زاده از ایران ۳ -  ایوان کوسیچ از کرواسی یک

برایان ایر از آمریکا یک -  طارق حمدی از عربستان چهار

دانیل گاسنسکی از کانادا چهار -  ایوان کوسیچ از کرواسی یک

سجاد گنج‌زاده از ایران صفر -  طارق حمدی از عربستان صفر

سجاد گنج‌زاده از ایران ۶ -  برایان ایر از آمریکا صفر

پربیننده ترین مدال نقره بر گردن حسن یزدانی + فیلم کسب مدال برنز توسط زارع + عکس اهدای ۱۰هزار یورو پاداش به حسن یزدانی برنده مدال طلا در یک ثانیه جابه‌جا شد! + فیلم مسی از بارسلونا جدا شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاراته سجاد گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند