Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تنها رشته باقی مانده در روز آخر بازی‌ها به کاراته ایران اختصاص دارد که «سجاد گنج‌زاده» و «حمیده عباسعلی» به مصاف حریفان می‌روند. در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی با ۲ پیروزی و ۲ شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گنج‌زاده یکی از امید‌های کسب مدال کاروان ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است و تا الان مقابل حریفان خود از کرواس و آمریکا به پیروزی رسیده و با حریف عربستانی خود به تساوی رسید.

عباسعلی به بیمارستان منتقل شد ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۵:۳۱ حمیده عباسعلی امروز در جریان مبارزه با حریف چینی خود از ناحیه زانو آسیب دید و با مصدومیت رقابت خود را ادامه داد. وی پس از این مسابقه لنگ لنگان و با اشک از سالن خارج شد و به دلیل شدت ضربه وارد شده به بیمارستان انتقال یافت.

پزشکان در حال بررسی وضعیت زانوی مصدوم این کاراته‌کا هستند. تساوی گنج‌زاده در دومین مسابقه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۴:۴۹ سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان وسیچ از کرواسی، دانیل گایسینسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

گنج‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل وسیچ از کرواسی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

کاراته‌کا کشورمان در دومین مبارزه خود مقابل حمدی از عربستان به تساوی صفر- صفر رسید. پیروزی گنج‌زاده در نخستین مسابقه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۳:۵۷ سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت‌های کاراته مردان، با ایوان وسیچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

گنج‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل وسیچ از کرواسی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

  عیاسعلی هم حذف شد ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۲:۴۸

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه بود‌ در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف گانگ ‌لی از چین رفت و با نتیجه۸ بر ۴ شکست خورد و با دو برد و دو باخت از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. پیروزی عباسعلی مقابل حریف مصری ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۲:۰۸ در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمید عباسعلی که در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه است در سومین دیدار خود به مصاف عبدالعزیز از مصر رفت و با نتیجه ۹ بر ۷ به پیروزی رسید.

عباسعلی پیش از این به یک پیروزی مقابل کاراته‌کای الجزایر و یک شکست مقابل کاراته‌کای سوئیس دست پیدا کرده بود. شکست عباسعلی در دومین مسابقه ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۱:۲۸ در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه بود و در نخستین دیدار خود به مصاف ماتوب از الجزایر رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

عباسعلی در دومین دیدار خود به مصاف کوئرچی از سوییس رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد.

  مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نظاره‌گر تلاش آخرین نمایندگان ایران ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۰:۵۳ نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری معاون کاروان، علیرضا رحیمی و عبدی افتخاری اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، علی رغبتی عضو تیم سرپرستی، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک در سالن محل برگزاری مسابقات کاراته المپیک ٢٠٢٠ توکیو حضور دارند.

حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده دو کارته‌کای کشورمان آخرین نمایندگان ایران در المپیک ٢٠٢٠ هستند. عباسعلی گام اول را محکم برداشت ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ – ۱۰:۳۰ در روز پایانی مسابقات المپیک، دو نماینده کاراته ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه بود‌ و در نخستین دیدار خود به مصاف ماتوب از الجزایر رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

  بیشتر بخوانید: محمدی: لیاقت تیم کشتی آزاد بیشتر از دو مدال بود/ در هیچ وزنی قرعه به ما روی خوش نشان نداد

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک اخبار المپیک المپیک توکیو نخستین دیدار خود وزن ۷۵ کیلوگرم دیدار خود به مصاف کمیته ملی المپیک پیروزی رسید وسیچ از کرواسی حمیده عباسعلی رفت و با نتیجه سجاد گنج زاده گنج زاده ۱۴۰۰ ۰۵ ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

کد خبر 6090279

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن