Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان با اشاره به اینکه هر گونه تجاوزی علیه هر یک از طرف‌های محور مقاومت، تجاوز علیه کل محور مقاومت است، بر اتحاد و یکپارچگی تصمیمات برای مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کرد.

عطایا در مصاحبه با وبگاه «العهد» گفت که پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه این کشور، پاسخ طبیعی برای مقابله با تلاش دشمن جهت هدف قرار دادن مقاومت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایا تصریح کرد که رژیم صهیونیستی برای جبران خسارت‌های بزرگ خود در نبرد «شمشیر قدس» و تغییر معادلات و قواعد درگیری تلاش می‌کند و ارتش این رژیم با تجاوز به جنوب لبنان سعی کرد پیامی را به جبهه داخلی و سربازان شکست خورده خود داده و روحیه آن‌ها را تقویت کند با این ادعا که زمام امور را به دست دارد و هر زمان بخواهد حمله می‌کند.

وی افزود: پاسخ مقاومت نیز سیلی محکمی برای دشمن صهیونیستی بود و این پیام را به دشمن داد که به هر گونه تجاوزی پاسخ متقابل داده می‌شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که مقاومت بایستی از یک سو قدرت بازدارندگی خود و از سوی دیگر دستآوردها و پیروزی‌های کسب شده در نبرد «سیف القدس» را حفظ کند.

عطایا تأکید کرد که تشدید حملات به نفع دشمن صهیونیستی نیست و برای هر گونه تشدید حمله‌ای بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد و درهای جهنم به روی آن باز خواهد شد.

وی همچنین گفت که دشمن صهیونیستی ترسوتر از آن است که جرأت آغاز نبرد گسترده را داشت باشد و همین دشمن از همان روزهای نخست نبرد سیف القدس سعی داشت تا شلیک موشک به اراضی اشغالی را متوقف سازد.  

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان، وضعیت فعلی مقاومت بسیار بهتر و قدرتمند دانست و گفت: با وجود نبرد شدید اقتصادی اما مقاومت همچنان قدرتمند و در بهترین شرایط است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین جهاد اسلامی دشمن صهیونیستی جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید