Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:43:09 GMT

پلمب ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۷۷۳

پلمب ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در جهرم

ایسنا/فارس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی و پرتردد در جهرم پلمب شد.

سید مجید ارجمند گفت: موج پنجم کرونا و شیوع بالای آن سبب شده تا نظارت تیم‌های بازرسان بهداشت در راستای کنترل و پیشگیری از دامنه همه گیری بیماری چند برابر شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ارجمند افزود: در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، ١٢۶٣ مورد بازدید در طول یک هفته گذشته در سطح شهرستان جهرم و مناطق تحت پوشش انجام شد که ١٩ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی و پرتردد به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم عنوان کرد: در راستای حفظ و ارتقاء سلامت مردم، تاکنون ۴٣٨۵ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف نیز در سطح شهرستان، کشف و معدوم شده است.

رضا رحمانیان، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی این دانشگاه نیز گفت: بر اساس بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا، ٢٠۵٣١ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دیگر اماکن عمومی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه انجام شده است.

او افزود: از این تعداد ١۵۶٧٩ بازدید مربوط به مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۴٨۵٢ بازدید مربوط به اماکن عمومی بوده است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ١۵ تیم بازرسی بهداشت محیط در سطح شهرستان و مناطق تابعه با هدف پیشگیری از شیوع کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

رحمانیان بیان کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره ١٩٠ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جهرم پلمب آلودگی مواد غذایی استانی شهرستانها تهیه و توزیع مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۵۰ بسته مواد مخدر از نوع هروئین معادل یک کیلو و ۱۵۴ گرم از درون معده قاچاقچیان مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد با قاچاق، روز گذشته مأموران انتظامی جهرم حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به اینکه پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر