Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان انرژی اتمی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به تلاشگران و مجاهدانِ عرصۀ اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به تلاشگران و مجاهدانِ عرصۀ اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم الله الرحمن الرحیم

برای اینجانب مایۀ افتخار و مباهات است که در واپسین روز‌های ماه پُر فضیلتِ ذیحجه، فرا رسیدن روز خبرنگار را به محضر یکایک اصحاب رسانه و تلاشگران و مجاهدانِ عرصۀ اطلاع رسانی و روشنگری تبریک و شادباش عرض نمایم.   این کمترین بار‌ها گفته‌ام و بارِ دگر می‌گویم که در این عصر و زمانه که ساختار و ساز و کار حیات آدمی بر پهنۀ این کره خاکی، دستخوش دگرگونی‌های عظیم و شگرف شده است، اصحاب قلم و اندیشه، خاصّه خبرنگاران و روزنامه نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه داران مبارزه با هرگونه فساد و تباهی در صحنۀ زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده اند. بدون تردید، نظارت مستمر و دقیق بر اقدامات و تصمیماتِ اصحاب قدرت و مکنت و حسابرسی از کارنامۀ آنان در این دوران نوین، مرهون ایثارگری و فداکاری خبرنگارانی است که خود آرش‌های عصر جدیدند.   اگر بنابر روایاتِ اساطیری سرزمین ما، آرش کمان در دست گرفت تا نگهبان و پاسدار حریم مقدّس مادر میهن باشد، امروز می‌توان گفت که همان تیر و کمان به قلمِ وقایع نگارِ روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهّد و ایران دوست تبدیل شده است تا اقشار و طبقات مختلف اجتماع بویژه صاحبان مناصب و برخورداران از امکانات مادی و معنویِ جامعه را به پاسخگویی و دفاع موجّه و مقبول از اعمال و کردار خویش، موظّف نماید.   اینجانب ضمن تقدیر از کوشش‌های بی امان و تلاش‌های خستگی ناپذیر شما عزیزان از درگاه یگانۀ هستی بخش مسألت می‌نمایم تا برکاتِ خویش را بر همۀ مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادی نازل فرماید و بر عمر و عزّتِ اعضای خانوادۀ بزرگ و افتخار آفرین رسانه در سراسر ایران اسلامی بیفزاید. بمنّه و کرمه
روندگانِ طریقت ره بلا سپرند                                                          رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز   بیشتر بخوانید: توضیح سازمان انرژی اتمی در خصوص مصاحبه سخنگوی کمیسیون اصل نود در مورد ارزیابی نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی   انتهای پیام/ برچسب ها: علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی انرژی اتمی روز خبرنگار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی انرژی اتمی روز خبرنگار سازمان انرژی اتمی روز خبرنگار اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند