Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:14:48 GMT

در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۴۹۸۷۰

در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای استان فارس در آستانه روز خبرنگار با حضور در جمع اصحاب رسانه فارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره ضعف در تبلیغات، گفت: زمان آزمون و خطا را در ۴۰ سال اول پشت سر گذاشتیم اکنون باید قوی‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هر روز تحرک دشمن بیشتر می‌شود بنابراین ما نیز باید تحرکات رسانه‌ای خود را بیشتر کنیم، گفت: باید امکانات و ظرفیت کشور در جایی که دشمن ورود کرده برود، اما در زمینه حمایت و آموزش اصحاب رسانه آن گونه که باید کار نشده و این از وظایف مسئولان است که زمینه و بستر را فراهم کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب باید واقع‌نگر باشیم، افزود: باید از مسئولان برای فراهم کردن بستر و زمینه مورد نیاز اصحاب رسانه مطالبه‌گری کنیم.

سهرابی با طرح این سوال که حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی برای تربیت نیروی انسانی چه کار کردند؟ بیان کرد: امروز فعالیت در عرصه خبر و رسانه یک فعالیت پیچیده است که در دنیا براساس تخصص و آموزش انجام می‌شود. در گام دوم انقلاب شروع شده باید با جدیت در این راه گام برداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۴۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم