Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از فراهم آمدن زمینه برگزاری کلاس‌های حضوری برای برخی دانشجویان این دانشگاه در آغاز سال تحصیلی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر حسین سلیمی ابراز امیدواری کرد با واکسیناسیون استادان و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز سال تحصیلی بخشی از دانشجویان، کلاس‌های حضوری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در حاشیه صد و هشتمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون تهران گفت: این مرکز تجمیعی واکسیناسیون، در ورزشگاه دانشگاه علامه طباطبایی گشایش یافته است تا استادان و کارکنان و همچنین شهروندان این منطقه بدون ازدحام واکسینه شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای سلیمی افزود: این مرکز با تلاش دانشگاه علوم پزشکی ایران و مدیریت دکتر زالی به عنوان مدیر ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران گشایش یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه علامه دانشگاه علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مهشید سلیمانی گفت: برای ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی و شغلی در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم‌های محب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می‌شود.
مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می‌کنند.
سلیمانی گفت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آنها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وی افزود: در قالب اجرای طرح غربالگری اضطراب دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای گذراندن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی (خط تلفنی ۱۴۸۰) برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملاً ًتخصصی ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد