Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:48:14 GMT

کمالوند به ما گفت شما بازیکن پولی هستید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۰۳۰

کمالوند به ما گفت شما بازیکن پولی هستید

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا جعفری درباره سقوط سایپا به لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت:

اتفاق خیلی تلخی بود و همه ما ناراحت هستیم؛ به‌ویژه بازیکنان قدیمی سایپا. ما فصل را خوب شروع کردیم، اما در ادامه نتایج ضعیفی گرفتیم که باعث شد سرمربی تیم تغییر کند و نتیجه مثبتی در پی نداشت. البته من معتقدم اگر سعید اخباری زودتر به سایپا می‌آمد، می‌توانستیم در لیگ برتر بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا جعفری درباره حضور فراز کمالوند در سایپا و نتایج ضعیفی که این مربی گرفت، عنوان کرد:

دوست ندارم زیاد در مورد دوران حضور کمالوند صحبت کنم. مانند بعضی‌ها نیستم که چشمم را ببندم و هر کاری که می‌خواهم انجام دهم یا هر حرفی بزنم که دلم می‌خواهد. وقتی یک مربی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد، باید به بازیکنان آن تیم روحیه بدهد؛ خصوصاً تیمی که در وضعیت بحرانی قرار دارد. کمالوند این کار را انجام نداد.

وینگر سایپا در ادامه افزود:

وقتی کمالوند به سایپا آمد، به برخی بازیکنان گفت که شما بازیکن پولی هستید. وقتی یک مربی در بدو حضورش در یک تیم چنین حرفی می‌زند، چگونه می‌توان انتظار داشت روحیه بازیکنان تغییر کند؟ متأسفانه آن حرف‌ها شرایط خوبی در تیم ایجاد نکرد و بعدها دیدید چه اتفاقاتی افتاد.

جعفری که توسط کمالوند از سایپا کنار گذاشته شده بود، تصریح کرد:

من بازیکن قدیمی تیم هستم؛ چگونه ممکن است که دلم با تیم نباشد؟ متأسفانه فصل گذشته در سایپا اذیت شدم و کار بسیار زشتی با من کردند. زیاد دوست ندارم به گذشته برگردم، اما سایپا را دوست دارم و هیچ وقت روزهایی را که در این تیم داشتم، فراموش نمی‌کنم.

وی در مورد تیم فصل آینده‌اش گفت:

قرارداد من با سایپا به پایان رسیده است و فعلاً استراحت می‌کنم تا برای فصل آینده تصمیم خوبی بگیرم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا فراز کمالوند رضا جعفری سایپا فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!