Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:30:57 GMT

راهنمای خرید دوچرخه ثابت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۳۵۸

راهنمای خرید دوچرخه ثابت

لازم است بدانید تنها راهکار حفظ تناسب اندام و ورزش کردن، ورزش در پارک و بیرون از منزل نیست بلکه حتی در منزل هم می‌توان ورزش کرد و به اندام ایده آل رسید. استفاده از دوچرخه ثابت راهکار کاملاً مناسبی است که می‌تواند به افراد در ایام قرنطینه و… کمک کند تا با ورزش کردن به کاهش وزن و تناسب اندام برسند. اگر تاکنون تجربه استفاده از دوچرخه ثابت را نداشته‌اید، این بار امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا راهنمای خرید دوچرخه ثابت آشنا شوید.

دوچرخه ثابت، بهترین جایگزین دوچرخه سواری بیرون از منزل

بسیاری از افراد با دوچرخه سواری بیرون از منزل ورزش می‌کنند، ورزش با دوچرخه موجب نشاط روحیه و همچنین سوخت وساز بدن خواهد شد. در شرایط قرنطینه کرونایی که امکان دوچرخه سواری بیرون از منزل وجود ندارد، با خرید دوچرخه ثابت می‌توان فعالیت بیرون از منزل را به داخل آورد. این نوع دوچرخه ها که به صورت ثابت و غیر متحرک در فضا قرار می‌گیرند دارای پدال، صفحه‌ی نمایشگر اندازه‌گیری سوخت و ساز بدن و… است که برای یک ورزش حرفه‌ای کاملاً مناسب است. این دوچرخه برای افرادی که وقت کافی برای ورزش در باشگاه‌ها و بیرون از منزل را ندارند گزینه‌ی عالی به شمار می‌رود، به علاوه استفاده از دوچرخه ثابت lمزیت‌های دیگری نیز دارد.

مزایای خرید دوچرخه ثابت کدام است؟

دوچرخه ثابت به عنوان یک دستگاه ورزشی در میان ورزش دوستان طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا خرید آن مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد. از جمله ویژگی‌ها و مزایای خرید یک دستگاه دوچرخه ثابت خانگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دوچرخه ثابت یک دستگاه تمام و کمال است که کار با آن علاوه بر چربی سوزی موجب تقویت عضلات پا نیز خواهد بود، بنابراین خرید این دستگاه برای ورزشگاران حرفه‌ای یا افراد معمولی کاملاً مناسب می‌باشد. کار کردن با این نوع دوچرخه کاملاً امن بوده و بسیار آسان و راحت می‌توان با آن ورزش کرد. برای ورزش با دوچرخه ثابت خانگی هیچ محدودیتی وجود ندارد و افراد می‌توانند به صورت‌های متفاوتی با آن ورزش کنند.

بنابراین با این راهکار جای هیچ گونه نگرانی بابت محدودیت‌ها وجود نخواهد داشت، پس برای خرید به هیچ وجه تعلل نکنید و به سرعت اقدام کنید. با خرید یک دوچرخه ثابت برای سلامتی و شادابی خود تلاش خواهید کرد، پس برای داشتن تناسب اندام و سلامتی این خرید را تجربه کنید.

قیمت دوچرخه ثابت خانگی چقدر است؟

برای بسیاری از افراد قیمتی که می‌بایست برای خرید دوچرخه پرداخت کنند حائز اهمیت می‌باشد، اما این در حالی است که ورزش کردن در خانه با دستگاه دوچرخه ثابت خانگی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگر بخواهید در یک باشگاه ثبت نام کنید تا از دستگاه‌های آن برای ورزش استفاده کنید، باید متحمل پرداخت هزینه‌های شرکت در جلسات باشگاه و هزینه رفت و آمد را پرداخت نمائید. در صورتی که اگر یک دستگاه دوچرخه ثابت برای خود خریداری کنید بسیار کم هزینه‌تر محسوب می‌شود، از طرفی بسیاری از افراد که وقت کافی برای مراجعه به باشگاه‌ها را ندارند به راحتی می‌توانند درون منزل خود به ورزش بپردازند.

لازم به ذکر است که قیمت دوچرخه‌های خانگی به نسبت سایر انواع پایین‌تر بوده و برای افراد در سنین مختلف قابل استفاده خواهد بود. به عبارت دیگر شما می‌توانید با خرید یک دستگاه خانوادگی ورزش کنید، پس بهتر است به دنبال بهترین نوع دوچرخه باشید.

بهترین دوچرخه را برای خود خریداری کنید!

برای آنکه بتوانید بهترین استفاده و بهره‌وری را از دوچرخه‌ی خریداری شده خود داشته باشید، می‌بایست بتوانید بهترین مدل آن را انتخاب و خریداری نمائید. از مدرن‌ترین انواع دوچرخه ثابت که انتخابی ویژه و عالی برای شما به شمار می‌رود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دوچرخه اسپینینگ سایتیک: از جمله بهترین مدل‌های دوچرخه‌ی خانگی می‌توان به دوچرخه اسپینینگ سایتیک اشاره کرد که ساخت کشور پین بوده و ضمانت کامل دارد. البته این دوچرخه ثابت برای استفاده در باشگاه نیز مناسب است و برای افراد تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم کاربرد خواهد داشت. صندلی و فرمان این دوچرخه قابلیت تنظیم به صورت افقی و عمودی را داشته و همچنین دارای صفحه‌ی نمایشگری است که میزان سرعت، سوخت و ساز بدن و زمان را به صورت دقیق اندازه گیری می‌کند. به طور کلی دوچرخه اسپینینگ ساستیک از راحت‌ترین و بهترین لوازم ورزشی شناخته می‌شود. دوچرخه مارشال فیتنس: اگر به دنبال یک دوچرخه ثابت پشتی‌دار هستید که بتوانید به راحتی به آن تکیه هم بدهید، مارشال فیتنس را انتخاب کنید. مارشال فیتنس دوچرخه‌ای با تحمل وزن حداکثر ۱۳۰ کیلوگرم و سیستم انتقال نیروی تسمه‌ای می‌باشد که به ۸ حالت مختلف قابل تنظیم خواهد بود. این دوچرخه که طراحی و ظاهری بسیار زیبا هم دارد دارای نمایشگر بوده و به عنوان برترین گزینه‌ی خانگی طرفداران زیادی نیز دارد. دوچرخه پاورلند: پاورلند نام دوچرخه‌ای مشهور به دوچرخه‌ی مبله است که قیمت بالاتری نسبت به دو مدل فوق دارد، اما راحتی و کاربرد بیشتری نیز خواهد داشت. این دوچرخه ثابت به ۱۵ حالت مختلف قابل تغییر بوده و عملکردی مگنتی دارد، همچنین بر روی این دستگاه سنسور ضربان قلب متصل شده است که می‌تواند برای کنترل ضربان نیز موثر باشد.

آی فیتنس، مجهزترین فروشگاه اینترنتی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای خرید دوچرخه ثابت هم می‌توانید راهکار خرید اینترنتی را انتخاب کنید! بله با وجود فروشگاه‌های معتبر و معروفی مثل آی فیتنس از درون منزل خود دوچرخه مورد نیاز را انتخاب و خریداری خواهید کرد. آی فیتنس فروشگاهی با جواز رسمی کسب و کار بوده و تمامی تجهیزات و دستگاه‌های ورزشی را در ویترین مجازی خود ارائه می‌کند. در این فروشگاه لوازم و تجهیزات زیر موجود است که می‌توانید بر حسب نیاز خرید و درب منزل تحویل بگیرید: انواع دوچرخه ثابت دستگاه بدنسازی چند کاره صندلی ماساژور و انواع دستگاه‌های ماساژ تشک برقی و…

این مجموعه دارای وبسایتی با سرعت عمل بالا و کاملاً دقیق است که ضمن ارائه و معرفی دقیق محصولات به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید. البته اگر درباره محصولی نیاز به توضیحات بیشتر داشته باشید به راحتی می‌توانید به مشاوران آی فیتنس متصل شوید. لازم به ذکر است که ارسال کالا در استان تهران رایگان بوده و همچنین تنوع محصولات و برندها در این فروشگاه بسیار زیاد می‌باشد. بنابراین امکان ندارد کسی دست خالی از وبسایت خارج شود، بدیهی است که برای تجربه ورزش اصولی علاوه بر زمان به دستگاه‌های ایمن و اصولی ساخته شده هم نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر به دنبال یک راهنما برای تجربه‌ی یک خرید تخصصی هستید به آی فیتنس مراجعه کنید؛ چراکه مجموعه کاملی از انواع دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی را در اختیار شما خواهد گذاشت…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خرید دوچرخه ثابت بیرون از منزل یک دستگاه برای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی

فرهاد اکبرشاهی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی قزوین از خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی خبر داد و گفت: میزان اعتبار برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی معلولان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از اعتبارات تخصیص داده شده برای تامین و تهیه وسایل توانبخشی، هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع ویلچر و صندلی مخصوص افراد دارای معلولیت، ۲۰ دستگاه ویلچر برقی، ۵۰۰ عدد انواع تشک مواج، ۳۲۳ جفت انواع عصا به همراه ۲۱۱ عدد انواع واکر برای جامعه هدف دارای معلولیت جسمی استان تهیه شده است.

اکبرشاهی با اشاره به اینکه بخشی از این هزینه‌ها نیز صرف تهیه انواع وسایل کمک توانبخشی برای نابینایان و کم بینایان شده است، توضیح داد: ۲۰۰ وسیله شامل عصای سفید، شطرنج نابینایان، دستگاه ضبط صدا، رایانه همراه و معلم قرآن هوشمند هم برای این قشر تهیه شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: برای جامعه هدف کم شنوا نیز ۶۵۰ دستگاه سمعک و حدود ۱۳ هزار حلقه باتری سمعک خریداری شده و پنج میلیارد ریال کمک هزینه خرید وسایل کمک توانبخشی به صورت موردی به توانخواهان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • راهنمای انتخابی هوشمندانه در خرید چیلر تراکمی
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی