Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران گفت: در ۴ ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۴۴۴ هزارو چهارصد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ شهرتهران برقرار شده است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام شاتا، سعید محمدی پور گفت: در ۴ ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۴۴۴ هزارو چهارصد تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ شهرتهران برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه جهت دریافت گزارشات و شکایات صنفی مردم طراحی و راه اندازی شده است و به صورت مستقیم پاسخگوی هموطنان می‌باشد که پس دریافت شکایات، کد پیگیری ارائه می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: ازاین تعداد تماس فقط ۹ هزارو ۷۰۰ مورد ستاد خبری تنظیم که جهت بررسی و پیگیری به بازرسان مستقر درسطح شهر ارسال می‌شود و مابقی تماس‌ها راهنمایی، مشاوره تماس گیرنده یا نامرتبط بوده است که به این سامانه می‌شود و موجب کندی عملکرد پاسخگویی به شکایات می‌شود.

محمدی پور در پایان خاطر نشان کرد: عناوین گزارشات مردمی شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عرضه خارج از شبکه، احتکار و. قابل پیگیری توسط سامانه و بازرسین سازمان صمت و اتاق‌های اصناف است.     بیشتر بخوانید: ثبت بیش از ۲۰ هزار شکایت پیرامون کالا و خدمات در آبان امسال

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی شکایات مردمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شکایات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها