Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان وسیچ از کرواسی، دانیل گایسینسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

گنج‌زاده در نخستین دیدار خود مقابل وسیچ از کرواسی با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. کاراته‌کا کشورمان در دومین مبارزه خود مقابل حمدی از عربستان به تساوی صفر_صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کشورمان در سومین مبارزه خود مقابل برایان ایر از آمریکا با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید.

سجاد گنج‌زاده در آخرین مبارزه خود مقابل گایسینسکی از کانادا با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و ضمن راهیابی به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را مسجل کرد.

گنج‌زاده در دور گروهی با سه برد و یک تساوی به عنوان نفر اول گروه راهی دور نیمه‌نهایی شد و در این دور باید با کاراته‌کایی از ترکیه مبارزه کند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی با دو برد و دو شکست از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

کلیدواژه: گنج زاده خود مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود

هر سه بازیکن جوان این لیست سابقه بازی در پاری سن ژرمن را در کارنامه دارند.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. وارن زائر امری با حضور در ترکیب اصلی پاریسی ها در این بازی به یک رکورد شخصی مهم دست یافت. او دومین بازیکن جوانی لقب گرفت که در ترکیب ابتدایی یک تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.

جوانترین بازیکنانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته اند (ترکیب ابتدایی) یولیان دراکسلر (۱۷ سال و ۲۶۶ روز) / شالکه مقابل منچستریونایتد ۲۰۱۱ وارن زائر امری (۱۸ سال و ۵۴ روز) / پاری سن ژرمن مقابل دورتموند ۲۰۲۴ کیلیان ام باپه (۱۸ سال و ۱۳۴ روز) / موناکو مقابل یوونتوس ۲۰۱۷

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس