Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به ''تلاشگران و مجاهدانِ عرصۀ اطلاع‌رسانی و روشنگری'' تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برای اینجانب مایۀ افتخار و مباهات است که در واپسین روزهای ماه پُر فضیلتِ ذیحجه، فرا رسیدن روز خبرنگار را به محضر یکایک اصحاب رسانه و تلاشگران و مجاهدانِ عرصۀ اطلاع رسانی و روشنگری تبریک و شادباش عرض نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمترین بارها گفته ام و بارِ دگر می‌گویم که در این عصر و زمانه که ساختار و ساز و کار حیات آدمی بر پهنۀ این کره خاکی، دستخوش دگرگونی های عظیم و شگرف شده است، اصحاب قلم و اندیشه، خاصّه خبرنگاران و روزنامه نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه داران مبارزه با هرگونه فساد و تباهی در صحنۀ زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده‌اند.

بدون تردید، نظارت مستمر و دقیق بر اقدامات و تصمیماتِ اصحاب قدرت و مکنت و حسابرسی از کارنامۀ آنان در این دوران نوین، مرهون ایثارگری و فداکاری خبرنگارانی است که خود آرش های عصر جدیدند. اگر بنابر روایاتِ اساطیری سرزمین ما، آرش کمان در دست گرفت تا نگهبان و پاسدار حریم مقدّس مادر میهن باشد، امروز می توان گفت که همان تیر و کمان به قلمِ وقایع نگارِ روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهّد و ایران دوست تبدیل شده است تا اقشار و طبقات مختلف اجتماع بویژه صاحبان مناصب و برخورداران از امکانات مادی و معنویِ جامعه را به پاسخگویی و دفاع موجّه و مقبول از اعمال و کردار خویش، موظّف نماید. اینجانب ضمن تقدیر از کوشش های بی امان و تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان از درگاه یگانۀ هستی بخش مسألت می نمایم تا برکاتِ خویش را بر همۀ مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادی نازل فرماید و بر عمر و عزّتِ اعضای خانوادۀ بزرگ و افتخار آفرین رسانه در سراسر ایران اسلامی بیفزاید. بمنّه و کرمه 
روندگانِ طریقت ره بلا سپرند.
رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اکبر صالحی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست