Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو روزهای ۱۳ تا ۱۶ مرداد برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

همچنین در فینال حساس وزن ۹۷ کیلوگرم بین کایل اسنایدر از آمریکا و عبدالرشید سعدالله‌یف از روسیه، تانک روس با نتیجه ۶ بر سه حریف خود را شکست داد و قهرمان المپیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده‌بندی نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- زائور اوگویف (روسیه) ۲- کومار راوی (هند) ۳- نوریسلام سانایف (قزاقستان) و توماس گیلمان (آمریکا) ۵- گئورگی وانگلوف (بلغارستان) و رضا اطری (ایران)

۶۵ کیلوگرم: ۱- تاکوتو اتوگورو (ژاپن) ۲- حاجی علی‌اف (جنهوری آذربایجان) ۳- گادجی مراد رشیداف (روسیه) و باجرانگ (هند) ۵- دولت نیازبیکوف (قزاقستان) و اسماعیل موسکایف (مجارستان)… ۸- مرتضی قیاسی (ایران)

۷۴ کیلوگرم: ۱- زائوربک سیداکوف (روسیه) ۲- محمد حبیب کادژی محمداف (بلاروس) ۳- کایل داک (آمریکا) و بک‌زاد عبدالرحمن‌اف (ازبکستان) ۵- فرانک چامیزو (ایتالیا) و دانیار کایسانوف (قزاقستان) … ۱۵- مصطفی حسین‌خانی (ایران)

۸۶ کیلوگرم: ۱- دیوید تیلور (آمریکا) ۲- حسن یزدانی (ایران) ۳- آرتور نایفون‌اف (روسیه) و مایل ناظم امینه (سن مارینو) ۵- جاورایل شاپیف (ازبکستان) و دیپاک پونیا (هند)

۹۷ کیلوگرم: ۱- عبدالرشید سعدالله‌یف (روسیه)  ۲- کایل اسنایدر (آمریکا)  ۳- رانیریز سالاس پرز (کوبا)  و آبراهام کونیدو روآنو (ایتالیا) ۵- شریف شریف‌اف (جمهوری آذربایجان) و سلیمان کارادنیز (ترکیه) … ۱۳- محمدحسین محمدیان (ایران)

۱۲۵ کیلوگرم: ۱-  گیبل استیوسون (آمریکا) ۲- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۳- امیرحسین زارع (ایران) و طاها آکگول (ترکیه) ۵- ژی وی دنگ (چین) و لخاگواگرل مونختور (مغولستان)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد المپیک توکیو المپیک توکیو روسیه کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتا مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و موفق به شکست تیلور شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، یک وبسایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وبسایت اعلام کرده که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به او اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2 23 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا