Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@20:31:36 GMT

افتتاح باند دوم محور غرق آباد به نوبران

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۵۶۳

افتتاح باند دوم محور غرق آباد به نوبران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، در مراسمی با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه و جمعی از مسئولین، باند دوم محور غرق آباد به نوبران زیر بار ترافیک رفت.

استاندار مرکزی در آیین افتتاح باند دوم جاده غرق آباد به نوبران , این مهم را توفیق بزرگی برای مردم و مسئولین دانست و گفت : این طرح یکی از طرح های قدیمی و تقریبا با عمر بالا بود که مدتی عملیات عمرانی آن راکد شده بود اما خوشبختانه امروز این مسیر پر تراکم و شلوغ را به هم متصل و با 4 بانده شدن از خطرات جاده خواهد کاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید علی آقازاده اظهار کرد: این مسیر حدود 7 سال بخاطر عدم پیگیری و نبود بودجه و سایر مسائل بلا استفاده بود که خوشبختانه با پیگیری های یک سال اخیر هم از طریق نماینده و هم ادارات مربوطه , عملیات عمرانی آن به طول 10 کیلومتر با اعتبار 17 میلیارد از محل اعتبارات ملی انجام و تقدیم مردم شد .

وی با بیان اینکه در تکمیل این مسیر هم مسائل ایمنی و تجهیز راه ها انجام گرفت و هم برخی زیرساخت ها تکمیل شد خاطرنشان کرد : عبور بار ترافیکی در این مسیر از امروز باعث کاهش ترافیک عبوری و همچنین کاهش تصادفات و تلفات خواهد شد که یکی از خواسته های به حق اهالی این منطقه بوده است .

استاندار مرکزی تصریح کرد : امیدواریم در سال آینده ادامه مسیر ساوه به نوبران که انتهای غربی استان محسوب میشود هم 4 بانده شود و بقیه نقاط آسیب پذیر نیز حذف و تصادفات به حداقل برسد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز با بیان اینکه یکی از اهداف 4 ساله 4 بانده شدن مسسیر ساوه تا نوبران است گفت : خوشبختانه امروز بخشی از آن انجام شد اما مسیر ساوه تا غرق آباد بدلیل وجود اتوبان ردیف ملی ندارد اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برای آن ردیف ملی تعریف کنیم.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود : در این محور حدود 20 کیلومتر زیرسازی انجام شده و اگر بتوانیم هر سال 10 کیلومتر از این مسیر را پیش ببریم طی چند سال به سر انجام خواهد رسید بنابراین ضمن تلاش برای اخذ ردیف ملی , از محل بودجه که در اختیار نمایندگان نیز قرار دارد استفاده خواهیم کرد .

وی افزود : در بحث راه های روستایی حدود 53 میلیارد تومان در سطح استان اعتبار در نظر گرفته شده که کمک خوبی برای بهسازی جاده های روستایی خواهد کرد که انتظار داریم بیشتر آن به ساوه و زرندیه تعلق بگیرد.

سبزی با بیان اینکه شهرستان های ساوه و زرندیه بیشترین روستاها با جاده خاکی را دارد گفت : اگر بودجه ای که برای محرومیت زدایی در نظر گرفته شده ابلاغ شود خیلی در این زمینه راه گشا خواهد بود و کمک شایانی در بحث بهسازی جاده ها صورت خواهد گرفت.

فرماندار ساوه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران افتتاح این طرح را قدم بزرگی برای کاهش تصادفات در این محور دانست و گفت : باند دوم محور غرق آباد به نوبران به طول 10 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی آماده و به بهره برداری رسید .

علی میرزایی افزود : با زیر ترافیک رفتن این مسیر از امروز اثرات قابل توجهی در خصوص کاهش بار ترافیکی و همچنین تصادفات را در آینده شاهد خواهیم بود .

به گفته وی در مدت آماده سازی این مسیر اقداماتی زیرسازی و آسفالت و همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی با سرعت انجام شد .

به گزارش فارس این مسیر سالها بدون پیشرفت مانده بود و باعث مطالبه اهالی از مسئولان استان برای پیگیری و اقدام شده بود که خوشبختانه در طی سال اخیر این پیگیری ها جواب داد و وعده مسئولان عملی شد

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترافیک ساوه افتتاح محور غرق آباد غرق آباد به نوبران ساوه و زرندیه باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

تین نیوز

 مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هریجان، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (رفت وبرگشت) محدوده های رینه و وانا، ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده های شهرستانک و انتهای تونل البرز خبر داد.

همچنین تردد در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت (رفت وبرگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز حکایت از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین حدفاصل مهرویلا تا پل حصارک، ترافیک سنگین در محور شهریار تهران حدفاصل رضی آباد تا شهرقدس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه تهران حدفاصل آدران تا بهمن آباد دارد.

وضعیت جوی سایر محورها نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال وبختیاری خبر می دهد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، تنها محور مسدود شریانی محور خرم آباد پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد پل زال انجام می شود.

محورهای هشتگرد طالقان، کمربندی جدید خرانق یزد، اسپکه بمپور، یزد دربید، حاجی آباد آهنگران، گلشن سراوان و سروآباد پاوه نیز به عنوان محورهای مسدود غیرشریانی اعلام شده اند.

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی نیز محور پونل خلخال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • ۶ کیلومتر باند دوم محور نهبندان - زابل زیربار ترافیک رفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود