Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@20:44:58 GMT

سجاد گنج زاده طلا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۰۷۰۹

سجاد گنج‌زاده نماینده کاراته کشورمان در المپیک در وزن 75+کیلوگرم سومین طلای کاروان ایران را کسب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سجاد گنج‌زاده نماینده کاراته کشورمان در فینال وزن ۷۵+کیلوگرم المپیک ۲۰۲۰، در شرایطی که ۴ بر ۱ از نماینده عربستان عقب بود به دلیل ضربه وارده از طرف حریف، بیهوش شد و با برانکارد از تاتامی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوران پس از مشورت با یکدیگر ضربه را غیرمجاز دانسته و حکم به قهرمانی نماینده ایران دادند.   گنج زاده سومین طلای کاروان ورزش ایران را کسب کرد.  برچسب ها: المپیک 2020 ، کاراته ، المپیک توکیو ، مدال طلا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: المپیک 2020 کاراته المپیک توکیو مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۰۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان نمایندگان ایران در میکس تیمی تفنگ در رده‌های نهم و سی و پنجم قرار گرفتند و به فینال راه نیافتند.

 تیم دو ایران متشکل از شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با رکورد ۶۲۹ در رده نهم و تیم یک ایران متشکل از فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۲ در رده سی و پنجم ایستادند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

پیش از این در تپانچه بادی زنان هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم ایستاده بودند.

همچنین در تپانچه بادی مردان سجاد پورحسینی سی و سوم شد. در میکس تپانچه نیز تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

دیگر خبرها

  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است