Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@19:24:01 GMT

تیم روحانی ممنوع الخروج شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۱۷۴

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی های طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور درباره اینکه آیا مسئولان دولت دوازدهم نیز مشمول این قانون خواهند شد؟ تاکید کرد: قطعا مشمول می شوند. ناطقان: نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به پایان بررسی های طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور درباره اینکه آیا مسئولان دولت دوازدهم نیز مشمول این قانون خواهند شد؟ تاکید کرد: قطعا مشمول می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام حسن نوروزی در خصوص آخرین وضعیت طرح ممنوعیت خروج مسئولان از کشور در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار بررسی این طرح به زودی در جلسات آینده کمیسیون به اتمام خواهد رسید، گفت: به هر شکل این طرح برای مسئولان و مدیران کشور مسئولیت سازی می‌کند، نظام ما نظامی است که در معرض خطرهای مختلفی می باشد، کشور ما هم از کشورهایی است که فساد اداری در آن در حد بالایی وجود دارد، پس باید در پی کاهش آن باشیم، اگر شخصی به دلیل خطا کردن مورد مواخذه قرار بگیرد افراد بعدی مراقب خواهند بود که مرتکب خطا نشوند، بر همین اساس معتقدیم این کار باید انجام شود تا نسبت به بیت المال مسئولیت سازی کنیم.

وی درباره اینکه آیا مسئولان دولت دوازدهم نیز مشمول این قانون خواهند شد؟ تاکید کرد: قطعا مشمول می شوند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به اینکه آیا هدف این طرح با اصل برائت منافاتی دارد یا خیر، تاکید کرد: اصل برائت مربوط به امور شخصی می‌باشد نه در خصوص جایگاه های دولتی و حکومتی و افرادی که در این جایگاه ها صاحب منصب هستند و بودند و چندین سال اموال بیت المال، اسرار نظام و مملکت در اختیارشان قرار داشته است. منبع: مشرق برچسب ها: تیم روحانی ، ممنوع الخروج ، دولت دوازدهم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تیم روحانی ممنوع الخروج دولت دوازدهم کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد