Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@22:43:50 GMT

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۳۷۳

برنامه هفتگی حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مراسم قبل از نماز ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام بهزادی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام تاجیک و مداحی حسن شالبافان به همراه آیین سیاهپوش کردن ضریح مطهر، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حجت‌الله جمشیدی، سه شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بخشنده و مداحی مهدی افراز، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام المسلمین هدایت و مداحی علیرضا زنگی، پنج‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و مداحی علی صادقی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و مداحی علی بهادری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز شنبه توسط حجت‌الاسلام کمیل پهلوان‌زاده، از یک شنبه تا چهارشنبه توسط حجج‌اسلام والمسلمین اعوانی، حاج ابوالقاسم، حسین عباسی تربتی و روح الله اخوی و جمعه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان برپا می‌شود و دوشنبه عصر آیین تعویض پرچم با مداحی سید رضا تحویلدار و اجرای مهدی کلانترزاده و عصر پنجشنبه نیز مراسم انس با قرآن کریم طبق روال هر هفته برگزار خواهد شد.  

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت گفت: مراسم شب‌های حرم نیز شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین میرشفیعی و فرحزاد و از دوشنبه تا آخر هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری دنبال خواهد شد و مداح شب‌های حرم مطهر نیز از دوشنبه تا جمعه عباس حیدرزاده و سیدعلی حسینی نژاد خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: هر روز ظهر بعد از نماز عصر از شنبه تا دوشنبه زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها توسط عباس جوشقانیان، علی اصغر اسکندری و حجت‌الاسلام خورشیدی و از سه شنبه تا جمعه زیارت عاشورا توسط مجید دلشادفر، جواد برزگر، سیدحسین جعفری نژاد و حسن مالکی نژد قرائت خواهد شد.

آمره ادامه داد: سه شنبه شب دعای توسل به همت هیأت جانبازان استان قم، پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای عباس حیدرزاده و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام شهیدی و صبح جمعه دعای ندبه با سخنرانی و قرائت حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی دنبال خواهد شد.

وی گفت: از جمله برنامه‌های رسانه‌ای آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در هفته جاری قرائت زیارت حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیهما در تاریخ یک شنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن است و همچنین مناجات سحرگاهی حرم مطهر در قالب برنامه ضیافت دوست هر روز ساعت ۳ بامداد از شبکه سه سیما دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام قرآن کریم حرم حضرت معصومه حضرت معصومه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حضرت معصومه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)