Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای ارسال بار و به ترکیه ، روش های متعددی وجود دارد که بر اساس نوع بار و محموله شما باید مناسب ترین آنها مورد انتخاب قرار بگیرد .

مجموعه آنی بار با پوشش سراسری در کشور امکان ارسال انواع بار و کالا از همه شهر های کشور برای همه شهرهای ترکیه را فراهم نموده است و شما می توانید با نازلترین نرخ کرایه برای ارسال انواع بار و کالا به ترکیه اقدام نمایید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهمترین مورد که تاثیر مستقیم در هزینه های باربری ترکیه خواهد داشت ، نحوه انتقال بار خواهد بود که در ادامه به توضیح روش های مناسب می پردازیم .

 

شایان ذکر است :

ارسال بار به آنتالیا ، استانبول ، آنکارا ، آلانیا ، ازمیر و . . . . به صورت روزانه توسط آنی بار با کمترین هزینه انجام میشود ( امکان این ارسال درهمه شهرهای ایران وجود دارد)

 

ارسال بار به ترکیه بصورت زمینی

 

پرکاربردترین روش حمل و نقل که برای ارسال بار به ترکیه از ایران مورد استفاده قرار میگیرد ، روش حمل و نقل زمینی است .

 به دلیل وجود مرز خاکی مشترک بین ایران و ترکیه ، حمل و نقل بار بصورت زمینی رونق بالایی دارد و از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است .

 

حمل و نقل زمینی برای ترکیه معمولا با استفاده از تریلی ترانزیت چادری انجام میشود ولی برای محموله هایی که وزن و ابعاد کمتری دارند ، امکان استفاده از کامیونت های مسقف نیز وجود دارد .

 

به عنوان مثال ، برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه می توانید مانند اثاث کشی داخل شهری از کامیونت ها مسقف  استفاده نمایید . (امتیاز ویژه و انحصاری آنی بار)

 

ارسال دریایی برای ترکیه

 

یکی از روش های باربری ، حمل و نقل دریایی است . این روش که به حمل ترکیبی نیز معروف است هزینه های کمتری نسبت به حمل هوایی خواهد داشت و البته سرعت بسیار کمتری نیز دارد .

 

این روش یک روش حمل مقرون به صرفه است که برای کشورهایی که دسترسی به دریا دارند بسیار مناسب است .

در این روش محموله شما باید داخل کانتینر ها 40 و 20 فوت بارگیری شوند و از طریق حمل زمینی به بنادر مورد نظر منتقل شوند و سپس داخل کشتی های بزرگ بارگیری شوند.

 

حمل هوایی بار و کالا برای ترکیه

 

یکی از روش هایی که برای حمل و نقل انواع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد ، حمل   هوایی میباشد .

در روش حمل هوایی ، محموله های شما با استفاده از امکانات ایرلاین ها بصورت مسافری و کارگو به شهر های مورد نظر ارسال میشوند .

البته باید در شهر های مورد نظر شما  فرودگاه های بین المللی وجود داشته باشد که امکان تحویل بار و کالا فراهم گردد .

 

در حمل و نقل هوایی ، هزینه ها بر اساس حجم و وزن بار محاسبه می گردد . از همین جهت ، برای حمل محموله های سنگین هزینه های بالایی باید پرداخت که مقرون به صرفه نمی باشد .

---

برای ارسال اثاث به ترکیه کدام روش مناسب است ؟

 

برای اثاث کشی به ترکیه ، بهترین روش باربری حمل زمینی است . در روش حمل زمینی نیز 2 نوع انتقال محموله وجود دارد .

 

حمل دربستی حمل گروپاژ

در روش حمل دربستی ، محموله و اثاثیه شما درب منزل داخل خودروی باربری بارگیری میشود و مستقیما بدون بارگیری مجدد به سمت ترکیه حرکت میکند . این روش از نظر سرعت و ایمنی بسیار مناسب است .

 

در روش حمل گروپاژ ، اثاثیه و لوازم منزل شما در کنار لوازم 1 یا 2 نفر دیگر ( تکمیل ظرفیت خودروی باربری ) قرار میگیرد و پس از آن به سمت ترکیه حرکت و در 1 یا چند مقصد تخلیه میشود .

 

---

روش گروپاژ هزینه حمل کمتری دارد اما از نظر زمانی ممکن است بیشتر طول بکشد .

 

 

آیا برای ارسال اثاثیه به ترکیه بیمه نیز استفاده میشود ؟

بله ، برای حمل و نقل اثاثیه شما به ترکیه چه بصورت زمینی ، دریایی و هوایی بیمه نامه کامل در نظر گرفته میشود تا در صورت بروز هرگونه خسارت برای محموله شما امکان پرداخت هزینه ها و خسارات بصورت کامل فراهم باشد .

 

مجموعه آنی بار برای تحکمیم پوششهای بیمه ، علاوه بر بیمه نامه معتبرCMR  که مخصوص حمل بین المللی است ، از بیمه نامه های معتبر داخلی ( آسیا و ایران ) برای تکمیل بیمه حمل و نقل بین المللی نیز استفاده می نماید .

چه کالاهایی به ترکیه ارسال نمیشوند ؟

 

برای ارسال بار به ترکیه ، محدودیت هایی نیز از طرف ایران و ترکیه در گمرکات 2 کشور در نظر گرفته شده است

برای ارسال مواد خوراکی ( از هر نوع )  - مواد دارویی و مواد آرایشی ممنوعیت وجود دارد و  ارسال انواع دخانیات و مواد مخدر ( در هر مقدار ) ممنوع است .

 

از همین جهت برای ارسال کالاهای تجاری و صنعتی و حتی شخصی ، باید ابتدا با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار مشاوره نموده تا بهترین و کاملترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

 

بسته بندی اثاثیه برای ارسال به ترکیه

 

برای بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل ، بهتر است با تیم های حرفه ای مانند آنی بار در ارتباط باشید و خدمات مناسب را با کمترین هزینه دریافت کنید .

 

مجموعه آنی بار برای بسته بندی اثاثیه و لوازم شما از حرفه ای ترین کارگران ، نایلون ضربه گیر ، حبابدار ، کاغذ و جعبه های مناسب استفاده مینماید که محموله شما بصورت کامل حفاظت می نماید .

 

درحین بسته بندی اثاثیه ، میبایست پکینگ لیست نیز تهیه شود که این نیز یک فرایند تخصصی است و کارشناسان ما در حین بسته بندی دقیق ترین لیست را برای شما تهیه خواهند نمود .

 

پیشنهاد نهایی :

چون ارسال بار به ترکیه یک کار تخصصی است پیشنهاد می کنیم :

برای خدمات کامل و تخصصی (همراه با مشاوره رایگان ) با آنی بار در تماس باشید : 57669-021

و یا از طریق وبسایت آنی باردرخواست مشاوره یا سفارش خود را ثبت کنید : https://anibar.net

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بسته بندی اثاثیه اثاثیه و لوازم محموله شما برای ارسال روش حمل بار و کالا حمل و نقل هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟

تعطیلات رسمی بخشی حیاتی از بافت فرهنگی و اجتماعی هر ملتی است و فراهم‌کردن زمانی برای دوری از کارهای روزمره بسیار ضروری است.

به گزارش ایسنا، کشورها با توجه به فرهنگ خود تعطیلاتی دارند که برای مراسم مذهبی، روزهای ملی، یادبود یا روزهایی برای بزرگداشت برخی رویدادهای تاریخی خاص در منطقه است. تعطیلات رسمی معمولاً در قوانین ملی مشخص می‌شوند و به عنوان روزهای غیر کاری هستند. اگرچه معمول است که افراد در این روزها کار کنند و اغلب نرخ ساعتی بالاتر یا یک روز تعطیل اضافی دریافت می‌کنند.

تفاوت بسیاری در تعداد تعطیلات رسمی در کشورهای مختلف وجود دارد و در این گزارش کشورهایی با بیشترین و کمترین تعطیلات بررسی شده است.

کشورهایی با بیشترین آمار روزهای تعطیل نپال با تعطیلات رسمی ۳۹ روزه

فرهنگ متنوع نپال مانند میانمار،  به بسیاری از تعطیلات عمومی مذهبی و غیر مذهبی این کشور کمک می‌کند. جمعیت ۳۰ میلیون نفری آن را هندوها تشکیل می‌دهند که اکثریت هستند. با این حال، نپال همراه با تعداد قابل توجه تعطیلات رسمی خود دارای یک هفته کاری ۶ روزه استاندارد است و اکثر مشاغل دولتی و خصوصی فقط در روزهای شنبه تعطیل می‌شوند.

میانمار با تعطیلات ۳۲ روزه

آرایش چندفرهنگی میانمار به آن کمک می‌کند تا جایگاه اول این فهرست را حفظ کند. این کشور نه تنها بیشترین تعطیلات رسمی را در بین کشورهای آسیایی، بلکه در جهان دارد. جمعیت ۵۳ میلیون نفری این کشور آسیای جنوب شرقی شامل بیش از ۱۳۰ گروه قومی است که مجموعاً به بیش از ۱۰۰ زبان صحبت می‌کنند.

ایران با تعطیلات رسمی ۲۶ روزه

اکثر تعطیلات رسمی ایران بر اساس روزها و رویدادهای مهم در تقویم اسلامی است. از آنجایی که ایران از هر دو تقویم هجری شمسی و قمری استفاده می‌کند، تاریخ‌های معینی برای تعطیلات رسمی آنها وجود دارد.

سریلانکا با تعطیلات رسمی ۲۵ روزه

سریلانکا با جمعیتی بالغ بر ۲۲ میلیون نفر، محل زندگی زبان‌ها، فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف است. به این ترتیب، بسیاری از تعطیلات رسمی سریلانکا مذهبی هستند.

بنگلادش با تعطیلات رسمی ۲۲ روزه به عنوان کشوری است که تعطیلات رسمی زیادی دارد.

مصر با تعطیلات رسمی ۲۲ روزه شناخته می‌شود البته برخی از خدمات مانند آرایشگاه‌ها در روز دوشنبه به جای روز واقعی تعطیلات عمومی خاص تعطیل می‌شوند.

کامبوج با تعطیلات رسمی ۲۱ روزه و هند با تعطیلات رسمی ۲۱ روزه نیز از جمله کشورهایی با بیشترین آمار روزهای تعطیل است.

مالزی با تعطیلات رسمی ۲۱ تا ۲۵ روزه که با توجه به ایالت متفاوت است. البته برخی دیگر از کشورهایی که تعطیلات رسمی زیادی را دارند عبارتند از چین، هنگ‌کنگ، پاکستان، ترکیه و تایلند است.

کدام کشورها کمترین تعداد تعطیلات رسمی را دارند؟

برخی از کشورها تعطیلات رسمی زیادی ندارند. به عنوان مثال، مکزیک کمترین تعطیلات را در بین کشورهای بزرگ دارد. مکزیک تنها هشت روز تعطیل رسمی را هر سال به رسمیت می‌شناسد. چند کشور دیگر نیز وجود دارند که کمتر از ۱۰ تعطیلات دارند.

طبق گزارش ورد پاپولیشن، سوئیس با تعطیلات رسمی هفت تا ۱۵ روزه، اکوادور با تعطیلات رسمی ۸ تا ۹ روزه و انگلستان با تعطیلات رسمی ۸  روزه، کانادا با تعطیلات رسمی ۸ تا ۱۲ روزه، برزیل با تعطیلات رسمی ۹ روزه، تایوان با تعطیلات رسمی ۹ روزه، بلژیک با تعطیلات رسمی ۱۰ روزه و جمهوری ایرلند با تعطیلات رسمی ۱۰ روزه  از جمله این کشورها هستند و کارمندان آنها ممکن است به اندازه سایر کشورها مرخصی نگیرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس