Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حاضران در این جمع که روز شنبه به نمایندگی از دیگر اعضای تعاونی بهشت ایرانیان در این محل گرد آمده بودند خواستار رسیدگی به موضوع دستور قطعی برق این مجموعه همچنین رفع مشکلات خود از طریق مسوولان قضایی استان شدند.

یکی از صاحبان باغشهر علوم پزشکی زنجان گفت: قریب ۴/۵ سال قبل بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی این مجموعه نیز با داشتن شرایط لازم به طور قانونی با پرداخت حق انشعاب از نعمت برق بهره مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بر اساس این مصوبه مقرر شده بود اگر دستگاه‌های ذیربط از جمله سازمان جهاد کشاورزی طی مدت یاد شده حکم بر تخریب مجموعه دهند در این صورت انشعاب برق، گاز و آب آنها نیز باید قطع شود و پس از آن نیز اجرای این قانون به مدت یکسال تمدید شد اما تا به امروز در باغشهر و خانه باغها هیچ تخریبی اتفاق نیفتاده است تا قطعی انشعاب ها عملی شود.

یکی دیگر از نمایندگان نیز گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، صاحبان این مجموعه بیش از چهار سال قبل با همیاری صاحبان که اغلب نیز پزشک هستند و با هزینه شخصی از نعمت برق بهره مند شدند اما اکنون اقدامات و تهدیدات برخی مسوؤلان استان و مکاتبات غیرمنصفانه و سلیقه ای آنان، موجب سلب آرامش و آسایش شده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۴۰۰ خانوار در باغشهر علوم پزشکی مشغول باغداری و کشت محصولات کشاورزی هستند و این منطقه بایر و بیابانی را آباد و سرسبز کرده اند و با توجه به آلودگی های ایجاد شده از سوی واحدهای صنعتی، کمربند سبزی را مابین شهرکهای صنعتی آلاینده و شهر ایجاد کرده اند که در ارتقای سلامت شهروندان بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: قطعی برق باغ شهر علوم پزشکی زنجان جز ایجاد نارضایتی، بدبینی، هدر رفت سرمایه و خشک شدن درختان، هیچ عایدی و منفعتی در پی نخواهد داشت و امیدواریم که در قطعی برق این باغ شهر تجدید نظر شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی بهشت ایرانیان (باغ شهر علوم پزشکی زنجان) نیز گفت: چهار نفر از پزشکان به عنوان نماینده به دیدار رییس کل دادگستری استان زنجان رفته اند تا در قطعی برق این مجموعه تجدید نظر شود.

حسن ساعدی، افزود: هزینه برخورداری از نعمت برق در این باغ شهر که در حال حاضر ارزش آن بالای ۲۰ میلیارد تومان می شود را صاحبان این مجموعه در آن زمان پرداخت کرده اند و حال انتظار داریم جلوی این دستور (قطعی برق) گرفته شود.

 دکتر مقتدا منصوری که به نمایندگی از سوی اعضای باغ شهر علوم پزشکی با رییس کل دادگستری استان زنجان دیدار کرد، با ابراز رضایت از همکاری، تعامل و اراده بالای رییس کل دادگستری استان نسبت به رفع مشکلات مردم گفت: در خصوص این مساله نیز دستور بررسی و رسیدگی بیشتر برای رفع برخی تناقضات و موارد به وجود آمده و همکاری های لازم در این خصوص ارایه شد.

  

برچسب‌ها انرژی برق قطع برق زنجان باغستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق قطع برق زنجان انرژی برق قطع برق زنجان باغستان شهر علوم پزشکی زنجان قطعی برق باغ شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد