Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@04:47:30 GMT

کاراته کای محجبه مصری قهرمان وزن حمیده عباسعلی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۱۶۲۲

کاراته کای محجبه مصری قهرمان وزن حمیده عباسعلی شد

در پایان مسابقات وزن ۶۱+ کیلوگرم کاراته بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نماینده محجبه مصری موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش مشرق، فریال عبدالعزیز مصری با شکست حریف آذربایجانی مدال طلای وزن ۶۱+ کیلوگرم کاراته بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

این کاراته کای محجبه که در دور گروهی در گروه حمیده عباسعلی بود، تنها باخت خود در این مسابقات را مقابل کاراته کای ایران با نتیجه ۹ بر ۷ تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالعزیز با صدرنشینی در گروه خود به نیمه نهایی رفت و در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۴ حزیف قزاقستانی را برد و به فینال رسید.

در دیدار نهایی هم نماینده مصر با برتری ۲ بر صفر مقابل ایرینا زارتسکا به مدال تاریخی طلای المپیک دست یافت. تکواندوکاران چین و قزاقستان هم به مدال مشترک برنز رسیدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو کاراته مصر محجبه المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت