Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان که براى شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهورى به تهران سفر کرده است ظهر امروز شنبه 16 مرداد ماه با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شوراى اسلامى دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این دیدار با اشاره به رشادت های نیروهای حزب الله در برابر رژیم اشغالگر قدس گفت: به فضل الهی بعد از پیروزی در جنگ 33 روزه، نیروهای حزب الله در اوج قدرت قرار دارند و دشمن صهیونیستی از رویارویی با این مجاهدان واهمه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ نعیم قاسم نیز در این دیدار از کمک ها و حمایت هاى معنوى مقام معظم رهبرى، ملت و دولت جمهورى اسلامى ایران ازمردم لبنان و فلسطین قدردانى کرد و براى دولت جدید و دست اندرکاران نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران آرزوى توفیق و سربلندى کرد.

دو طرف در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانى و دیگر شهداى مقاومت، در خصوص تحولات داخلى لبنان، پاسخ کوبنده حزب الله به تجاوزات رژیم صهیونیستى، لزوم مبارزه با آمریکا و غرب در جنگ اقتصادى علیه کشورهاى اسلامى و محور مقاومت، اعم از جمهورى اسلامى ایران و لبنان به تبادل نظر پرداختند./

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قالیباف حزب الله جنگ شیخ نعیم قاسم رژیم صهیونیستی محور مقاومت حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه که دیشب در پرواز عادی و بدون تشریفات وارد بندرعباس شده بود، در این سفر از بندر شهید رجایی، انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد، با کارگران استان، مسئولان قضایی هرمزگان و فعالان اقتصادی دیدار کرد و در نشست شورای اداری و شورای عالی قضایی حضور یافت.

سفر معاونان قوه قضائیه به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار‌های مردمی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دادگستری هرمزگان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید؛ بازدید محسنی اژه‌ای از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه

این سفر، سی امین سفر رئیس قوه قضائیه به استان‌ها بود.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است