Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار پیامی را صادر کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
به نام خداوند جان و خرد
جان نباشد جز خبر در آزمون                        
هر که را افزون خبر، جانش فزون

در دنیای پر تلاطم امروز ،با توجه به شتاب و سرعت و گردش اطلاعات و تحولات سریع سیاسی،  فرهنگی و اجتماعی، نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان کتمان پذیر و انکار شدنی نمی باشد، همچنین به دلیل رشد آگاهی های عمومی و ارتقای سطح افکار عمومی جامعه در حوزه های مختلف ،نقش رسانه ها ،پیام رسان ها خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه ها جمعی و اجتماعی در تحوّلات انکار ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه ها در حال حاضر یکی از ارکان اصلی آگاهی بخشی عمومی و نقش آفرینی در ساختارسازی و مهندسی فرهنگی و اجتماعی و فرهنگ عمومی جامعه محسوب می شوند.

با عنایت به فرارسیدن ۱۷ مرداد که یاد آور ایثارگری و رشادت و از جان گذشتگی خبرنگارانی چون شهید محمود صارمی ، شهید محسن خزائی است که تا پای جان برای انجام رسالتی که بر دوش گرفته بودند، ایستادند و صفحات  تاریخ را با خون پاکشان رنگین ساختند، ضمن تبریک این ایّام و قدر دانی از زحمات کلیه اصحاب خبر و رسانه، توفیقات روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یوسف امینی روز خبرنگار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک جمع آوری زباله‌های حاشیه روستای رهنه از توابع شهر تایباد استان خراسان رضوی به همت دانش آموزان، مدیر و دبیران مدرسه شهید مولایی و با حضور دیگر مسئولان انجام شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد