Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:06:02 GMT

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و طلاب در مراکز درمانی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۰۹۴

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و طلاب در مراکز درمانی

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع امروز (شنبه) در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان، با اشاره به اجرایی شدن طرح جامع مدیریت هوشمند محدودسازی، اظهار کرد: باید از گروه‌های جهادی، مردمی و بسیج و سمن‌ها در این زمینه استفاده شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید مصوبات ستاد مدیریت کرونا را اجرایی کنند، افزود: متأسفانه شاهد هستیم که عده‌ای از پزشکان، اصناف، رستوران‌ها، تالارها و پاساژها در اجرای محدودیت‌ها متناسب با شرایط قرمز کرونایی تخلف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها، گفت: برای حفظ سلامتی مردم، با کسی تعارف نداریم و در صورت عدم اجرای مصوبات توسط دستگاه‌های ناظر، تذکر کتبی داده می‌شود.

وی به اعلام آمادگی مجموعه اصناف برای همراهی و اثبات این همکاری طی حدود ۱۸ ماه گذشته اشاره و اضافه کرد: سیستم نوبت دهی پزشکان برای جلوگیری از ازدحام در مطب‌ها و تعطیلی رستوران‌ها، پاساژهای سربسته، تالارها، بازارهای هفتگی و مشاغل دارای محدودیت با جدیت اجرایی و در صورت عدم رعایت، واحد متخلف به مدت ۱۵ روز پلمپ شود.

زارع با اشاره به اینکه بر اساس نمودارهای ارائه شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، گیلان در موضوع واکسیناسیون و تجهیز اماکن، در رتبه نخست کشوری قرار دارد، افزود: نیازمند افزایش مراکز تجمعی تزریق واکسن و بهره گیری از ظرفیت‌های بسیج و سپاه و تقویت امکانات مورد نیاز هستیم.

اختصاص نمایشگاه بین المللی رشت به برای انجام واکسیناسیون

وی به اختصاص محل نمایشگاه دائمی بین المللی رشت و دانشگاه گیلان برای واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت گیلان بر تسریع در بهره برداری و تجهیز سایت لاکان تأکید شده که در حال حاضر بخشی از این سایت در حال آماده سازی و تجهیز است تا خدمات لازم را به مراجعان ارائه دهد.

استاندار گیلان با تأکید بر اختصاص اماکنی تحت عنوان نقاهتگاه در شهرستان‌های مختلف با توجه به شکننده بودن تعدادی از شهرهای با وضعیت قرمز، افزود: درمانگاه‌های سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادها برای پذیرش بیماران سرپایی یا بستری، مشارکت و همکاری کنند.

وی همچنین بر لزوم بهره گیری از روحانیون و گروه‌های جهادی در بیمارستان‌ها و درمانگاه همانند ابتدای شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و ادامه داد: درباره عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) نیزمتناسب با پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی باید اقدام شود.

استاندار گیلان افزود: مراسم ایام محرم با رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک با تعداد محدود و اولویت فضای باز و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

کد خبر 5276048

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع گروههای جهادی طلاب شیوع کرونا ویروس کرونا شورای شهر ماه محرم واکسن کرونا بوشهر محرم 1400 آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل