Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تأکید و روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیرقابل مقایسه با گذشته دانست.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد و ضمن خوش‌آمدگویی به وی، بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تأکید کرد و روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیر قابل مقایسه با گذشته دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، با اشاره به آشنایی و ارتباط ۴۴ ساله با مقام معظم رهبری افزود: همه ما در مسیر خدا حرکت می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همواره اولین مسئله را، فلسطین مطرح می‌کنند، اعتقاد دینی و راسخ ایشان به این اولویت است.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که ایشان اعتقاد دارند، این است که آمریکا باید از منطقه بیرون برود.

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری، همچنین بر آمادگی ایران برای تبادلات دانشگاهی و ارائه خدمات درمانی تأکید کرد و ضمن تقدیر از تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی جبهه مقاومت اظهار امیدواری کرد به زودی در ایران با مقام معظم رهبری دیدار صورت گیرد.

همچنین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با ولایتی، از مواضع ثابت، پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین و آرمان‌های فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

وی، پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و تأکید کرد: این الگو یک شیوه بسیار جالب در ایران است که در منطقه مانند آن را مشاهده نمی‌کنیم و این انتخابات نشان داد که برای رأی، اراده و انتخاب مردم، احترام و اهمیت ویژه وجود دارد و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، موجب سربلندی و افتخار است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از این دیدار افزود: فلسطین و جنبش‌های اسلامی موفقیت‌های بزرگ و پیشرفت بسیار زیادی را در مبارزه و جهاد به دست آورده‌اند و رهنمود‌های مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه بوده و هست و ایشان یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام هستند.

وی همچنین تأکید کرد: جنبش حماس در روند‌های بزرگی همچون تربیت، آموزش، تبلیغ، مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی و… پیشرفت‌های فراوان و موثری به دست آورده است. شاید قبلاً مبارزه با رژیم صهیونیستی، غیرقابل تصور بود، اما امروز با این اتحاد و یک صدا بودن، تمام امت اسلام، فلسطین و خط مقاومت، دیگر مبارزه با این رژیم، امری نشدنی نیست و ان‌شالله پیروزی‌های بیشتر نزدیک است و همه باهم به زودی در قدس نماز خواهیم خواند. از نظر رویارویی با دشمن مقاومت توانسته دستاورد‌های بزرگی داشته باشد و ما بار دیگر از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تشکر می‌کنیم، این نبرد‌ها و پیروزی‌ها تمام فلسطینیان را در داخل و خارج با هم متحد کرده و این یک نشانه بی‌سابقه بود و موجب ترس صهیونیست‌ها شد که در اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و ما ادامه‌دهنده خط راه این شهدا تا پیروزی قدس هستیم و از مواضع خود لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

هنیه افزود: مواضع ثابت، پایدار و جدی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از آرمان‌های فلسطین برای ما بسیار ارزشمند است و مواضع مقام معظم رهبری امتداد خطی است که امام راحل با اعلام روز قدس ترسیم کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ولایتی اسماعیل هنیه مشاور امور بین الملل جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش مشرق، فرج اله احمدی ایلانی، غزلی در استقبال از غزل اخیر مقام معظم رهبری سروده‌ که در ادامه می‌خوانید.

دلا زعشق بجوش و زماجرا مگریز

درون ز وسوسه خالی کن از دعا مگریز

چنانچه زخمه زنند تیشه ی سخن بر ما

تو التفات نکن از طعنه و جفا مگریز

زگرد باد حوادث خروش دریا باش

به خود مپیچ و متابان و از قضا مگریز

چو رمل بادیه بر خیز و موج صحراباش

شتاب کن، بدم از خار و از جفا مگریز

به سایه سار تنعم به وقت حاجت دین

روا کجا بنشینی؟ ز مبتلا مگریز

چو اشتری که به پای رکاب مولا بود

طمع به شام نکن از مرز نینوا مگریز

تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است

صبور باش، بخوان و ز مدعا مگریز

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری