Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، حسین الهنداوی مشاور الکاظمی در امور انتخابات به بیان جزئیات یک نشست مهم مقامات عالی رتبه این کشور با کمیساریای عالی انتخابات عراق، پرداخت.

الهنداوی تصریح کرد: نشستی با حضور مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر، محمد الحلبوسی رئیس پارلمان، فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی، معاون نماینده سازمان ملل در عراق و رهبران فراکسیون‌های سیاسی با کمیساریای انتخابات در فضایی مثبت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور انتخاباتی الکاظمی گفت: حاضران بر پایبندی خود به موعد مقرر در برگزاری انتخابات در ۱۰ اکتبر آتی تاکید کردند.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این نشست درباره همه موضوعات مربوط به انتخابات اکتبر چه از منظر فنی و چه حمایت از کمیساریای انتخابات برای گذر از مشکلات پیش رو رایزنی کردند.

الهنداوی در پایان گفت: کمیساریای عالی انتخابات شرح مفصلی از آمادگی‌های خود و پیشرفت کارها به حاضران ارائه کرد.

کد خبر 5276040

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق ایالات متحده امریکا لبنان رژیم صهیونیستی افغانستان ایران عراق طالبان روسیه حزب الله لبنان کشتی اسرائیلی فلسطین سیدابراهیم رئیسی سازمان ملل متحد سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل

پلیس نیویورک در پی یورش خود به دانشگاهها برای سرکوب تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا و دانشگاه نیویورک و رفتارهای خشونت آمیزش اعلام کرد: از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه بیش از ۲ هزار تظاهرات در سراسر شهر نیویورک برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ادوارد ای. کابان رئیس پلیس نیویورک روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری گفت: اداره پلیس از ۷ اکتبر به بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ اعتراض در سراسر شهر پاسخ داده است.

کابان تصریح کرد: «از زمان حمله ۷ اکتبر، پلیس نیویورک به بیش از ۲۴۰۰ اعتراض و تظاهرات در سراسر شهر پاسخ داده است.»

رئیس پلیس نیویورک اضافه کرد: از این تعداد تظاهرات حدود یک‌هزار و ۱۰۰ مورد مربوط به وضعیت در اسرائیل و فلسطین است و در هر مورد ما برای ایمن نگه داشتن معترضان و محافظت از حقوق متمم اول آنها تلاش کرده ایم.

او گفت: این کار آسانی نیست، اما مردان و زنان پلیس نیویورک کار خود را به خوبی انجام داده اند.

کد خبر 749839

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • اتفاق عجیب در مراسم خاکسپاری | وقتی حاضران زیر خاک دفن می‌شوند! + ویدئو
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی