Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان از تلاش های کاروان المپیکی کشورمان در المپیک 2020 توکیو تقدیر کرد.

به گزارش برنا، دکتر مسعود سلطانی فر با تقدیر از مدال آوری سجاد گنج زاده در روز آخر مسابقات گفت: به لحاظ مرغوبیت مدال این دوره پس از المپیک لندن بهترین دوره حضور کاروان ایران در رقابت های المپیک بود و لازم است مراتب تقدیر خودم را از ورزشکاران، مربیان، مدیران فدراسیون ها و مسوولان ورزش کشور بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان افزود: در این دوره برای اولین بار در روز اول المپیک مدال طلا گرفتیم که این اتفاق مهمی در تاریخ ورزش ایران بود.

مسعود سلطانی فر با بیان اینکه می توانستیم در رشته های دیگری هم روی سکو قرار بگیریم گفت: انتظار مدال از تکواندو داشتیم که متاسفانه محقق نشد ضمن اینکه در شمشیر بازی هم با ناداوری از کسب مدال بازماندیم.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از عملکرد تیم های کشتی فرنگی و ازاد گفت: اتفاق مهم این دوره رقابت ها بازگشت کشتی فرنگی ما به توان قبل و جوانگرایی خوبی بود هم در کشتی فرنگی و هم در کشتی آزاد نوید آینده ای درخشان می دهد.

سلطانی فر کسب مدال طلا سجاد گنج زاده را حسن ختام کاروان ایران در المپیک توکیو دانست و تصریح کرد: مجموعه عملکرد کاوران ورزشی ایران و کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال نقره که این دوره را به لحاظ مرغوبیت مدال پس از المپیک لندن در رده دوم قرار داد محصول عملکرد همه کاروان ایران است و من لازم می دانم از تلاش های همه ورزشکاران و قهرمانان کشورمان، مربیان و مدیران فدراسیون ها تشکر کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لندن ایران رقابت المپیک ورزش و جوانان مدال طلا ایران تکواندو بازی ورزش و جوانان کشتی فرنگی رقابت کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد مدال طلا المپیک لندن المپیک وزارت ورزش مدال افتخار مسعود سلطانی فر سجاد گنج زاده وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک