Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی عصر روز شنبه در همایش ستایشگران و مداحان گیلان در رشت افزود: عاشقان ابا عبدالله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت روح و جسم را توامان نهادینه خواهند کرد و هیچ جلسه عزاداری تعطیل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبری، جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان شدت گرفته است، اضافه کرد: فعالیت شبکه‌های معاند علیه دین و با هدف جلوگیری از برگزاری مراسم های ماه محرم شروع شده است و باید با آن مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم های ماه محرم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: مداحان در نگاه دینی، فرهنگ سازانی هستند که دل‌های مردم را در تقابل با هجمه دشمنان دین صیقل می‌دهند.

وی با بیان اینکه محافل عزای اهل بیت (ع) امسال باید پرشور برگزار شود و این موضوع منافاتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارد ادامه داد: قشر مذهبی در رعایت موارد و دستورات بهداشتی پیشتاز هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مداحان را یکی از اقشار آسیب دیده در دوران کرونا نام برد و افزود: با وجود همه مشکلات، نهضت تبلیغی را تعطیل نمی‌کنیم.

همایش ستایشگران و مداحان گیلان عصر امروز به مناسبت فرارسیدن ماه محرم از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

برچسب‌ها رشت ماه محرم گیلان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ماه محرم گیلان رشت ماه محرم گیلان سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد