Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:09:41 GMT

بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۵۸۰

بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار اظهار داشت: امیدواریم خون خبرنگار شهید صارمی سرآغاز اتفاقات با خیر و برکت برای اصحاب رسانه در سراسر کشور و استان کرمان باشد.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس را با عنوان یک خبرگزاری ارزشی و انقلابی می‌شناسیم و صداقت و امانتداری از ویژگی‌های این خبرگزاری‌ست و هرچه می‌گذرد این ویژگی‌های خوب را در خبرگزاری فارس بیشتر می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: افتخار می‌کنیم با خبرگزاری فارس همکاری داشته باشیم و اطلاعات را از طریق این خبرگزاری به مردم منتقل کنیم.

موحد با اشاره به استفاده مغرضانه رسانه‌های بیگانه از برخی اخبار به خبرنگاران توصیه کرد مراقب باشند تا زمینه برای سوء‌استفاده دشمنان فراهم نباشد و تصریح کرد: اخبار به نحوی منتشر شود که دشمنان نتوانند بر علیه نظام و کشور دسیسه کنند.

وی از همکاری و تعامل مطلوب دادگستری و بازرسی استان کرمان سخن به میان آورد و ابراز داشت: پرونده‌هایی در حوزه‌های مختلف به‌خوبی در دست اجراست که به نتیجه‌های خوبی در بحث مفاسد رسیده‌ایم و مفاسد داخل دادگستری و یا خارج آن هم برای ما فرقی ندارد و به همه موارد به یک چشم نگاه می‌شود.

انتهای پیام/80019/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان شهید رئیس کل دادگستری رسانه خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه ریزی (معاونین) دادگستری کرمان اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آنها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

رییس کل دادضمن قدردانی از دستورات ۲۲ گانه ریاست قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: بایستی در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی نمود و گفت:دستگاه قضایی حامی آمران به معروف وناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته اند.

حجت الاسلام حمیدی گفت:ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • کشف بیش از ۴۴۰۰ سلاح گرم در کرمان
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه