Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@09:41:58 GMT

دیدار ولایتی با رئیس دفتر سیاسی حماس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۲۶۶۸

دیدار ولایتی با رئیس دفتر سیاسی حماس

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبرى روز شنبه ۱۶ مرداد ماه با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علی اکبر ولایتی ضمن خوش آمد گویی به اسماعیل هنیه، بر مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد و روند رشد، پیشرفت و پیروزی جهاد و مقاومت را غیر قابل مقایسه با گذشته اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبر ولایتی با اشاره به آشنایی و ارتباط ۴۴ ساله با مقام معظم رهبری افزود: همه ما در مسیر خدا حرکت می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری همواره اولین مسئله را، فلسطین مطرح می‌کنند، اعتقاد دینی و راسخ ایشان به این اولویت است.

وی تصریح نمود: نکته ای که ایشان اعتقاد دارند این است که معتقدند آمریکا باید از منطقه بيرون برود.
علی اکبر ولایتی همچنین بر آمادگی ایران برای تبادلات دانشگاهی و ارائه خدمات درمانی تاکید کرد و ضمن تقدیر از تلاش، شجاعت، تدبیر و ایستادگی جبهه مقاومت اظهار امیدواری نمود به زودی دیدار رییس دفتر سیاسی حماس با مقام معظم رهبری دیدار صورت گیرد.

رئيس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد با علی اکبر ولایتی، از مواضع ثابت، پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین و آرمانهاي فلسطین تقدیر و تشکر کرد.
اسماعیل هنیه پیروزی دکتر رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری را به ملت و دولت ایران تبریک گفت و تاکید کرد: این الگو یک شیوه بسیار جالب در ایران است که در منطقه مانند آن را مشاهده نمی کنیم و این انتخابات نشان داد که برای رای، اراده و انتخاب مردم احترام و اهمیت ویژه وجود دارد و با هدایت های مقام معظم رهبری موجب سربلندی و افتخار است.


هنیه در بخش دیگری از این دیدار افزود: فلسطین و جنبش های اسلامی موفقیت های بزرگ و پیشرفت بسیار زيادی را در مبارزه و جهاد به دست آورده اند و رهنمود های مقام معظم رهبری همیشه چراغ راه بوده و هست و ایشان یک نعمت بزرگ برای جهان اسلام می باشند


هنیه تاکید کرد: جنبش حماس در روند های بزرگی همچون تربیت، آموزش، تبلیغ، مقاومت و جهاد علیه دشمن صهیونیستی و... پیشرفت های فراوان و موثری به دست‌ آورده است. شاید قبلا مبارزه با اسراییل غیر قابل تصور بود ولی امروز با این اتحاد و یک صدا بودن تمام امت اسلام، فلسطین و خط مقاومت، دیکر مبارزه با اسراییل امری نشدنی نیست و ان شالله پیروزی های بیشتر نزدیک است و همه باهم به زودی در قدس نماز خواهیم خواند. از نظر رویارویی با دشمن مقاومت توانسته دستاوردهای بزرگی داشته باشد و ما بار دیگر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه تشکر می کنیم و این نبردها و پیروزی ها تمام فلسطینیان را در داخل و خارج با هم متحد کرده و این یک نشانه بی سابقه بود و موجب ترس صهیونیست‌ها شد که در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی محقق شد و ما ادامه دهنده خط راه این شهدا تا پیروزی قدس هستیم و از مواضع خود لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.


اسماعیل هنیه افزود: مواضع ثابت، پایدار و جدی جمهوری اسلامی ایران و حمایت از آرمان های فلسطین برای ما بسیار ارزشمند است و مواضع مقام معظم رهبری امتداد خطی است که امام راحل با اعلام روز قدس ترسیم نمودند.

برچسب ها: ولایتی ، اسماعیل هنیه ، فلسطین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ولایتی اسماعیل هنیه فلسطین جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری دفتر سیاسی حماس علی اکبر ولایتی اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرماید کسانی که به خدا ایمان آورده‌اند سخن درست بر زبان جاری کنند تا در سایه تقوا خداوند آنها را مورد مغفرت قرار دهد.

وی افزود: امیرالمومنین می‌فرماید فردی که تقوا پیشه کند هیچ گاه به هلاکت نمی‌رسد. رستگاران با تقوا به رستگاری می رسند و زیان کاران با معصیت زیان خواهند دید.

برقرار در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: جوان مردی، مروت، فروتنی و تواضع از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در خصوص روز یکشنبه شکست آمریکا در ویتنام، افزود: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر است. آمریکا سمی را در محصولات کشاورزی استفاده کرده است که این سم سال‌ها در محصولات کشاورزی باقی مانده است و مردم را دچار مشکل کرد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، گفت: مسؤولان نظام کمتر به سخنان رهبری عمل کرده‌اند که اگر از سال ۸۰ تا الان به این دستور توجه می‌شد اکنون فساد در جامعه ریشه کن می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در روز سه شنبه روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است، افزود: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار با بیان اینکه ۱۲ اردیبهشت روز چهارشنبه شهادت شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام گرفته است، اظهار کرد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی ایران بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

کد خبر 6089168

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود