Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دو مربی جدید به کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه خواهند شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در حاشیه مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: ابتدا جا دارد تشکر کنم از مدیرعامل مجموعه‌ای که به‌عنوان اسپانسر در کنار ما خواهد بود. واقعاً کار بزرگ و بی‌سابقه‌ای صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوتبال ایران در یک برهه و گذر تاریخی که تیم ملی با شرایطی سخت مواجه بود و فدراسیون از نظر مالی و اقتصادی با مشکلات دست به گریبان بود، کار بزرگی صورت گرفت. امیدوارم سطح لجستیکی تمام تیم‌های ملی را ارتقا دهیم که یکی از مهمترین آنها گرفتن پرواز اختصاصی برای تیم ملی است.

وی با یادآوری امکانات پرواز اختصاصی که پیش از این برای تیم‌های ملی هماهنگ شده است، افزود: این اسپانسر جدید تا پایان جام جهانی محبت کرده و در کنار تیم ملی فوتبال خواهد بود. امیدوارم از ظرفیت‌های که وجود دارد استفاده کنیم برای همگرایی و هم‌افزایی و در این راستا بتوانیم شادی ملت ایران را داشته باشیم. مردم ایران همیشه در سختی‌ها کنار هم بوده‌اند. امروز تیم ملی واقعاً نیاز به کمک دارد و هرکس هر چه از دستش بر می‌آید، باید کمک کند. یکی از سخت‌ترین کارها بحث ایرلاین اختصاصی بود که انجام شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدوارم با ایرلاین اختصاصی تیم ملی به جام جهانی برویم و با این هواپیمایی به دوحه سفر کنیم./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان