Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@23:18:49 GMT

شهردار جدید سنندج انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۰۶۸

سید انوررشیدی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به عنوان شهردار این شهر از سوی اعضای این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، جلسه ارائه برنامه های گزینه های شهرداری انتخاب شهردار روز شنبه با حضور ۹ نفر از اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج تشکیل شد.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج در ابتدای این جلسه اظهار داشت: هر کدام از اعضای این دوره از شورا ۲ نفر را به عنوان گزینه شهرداری معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد زراعی در نخستین جلسه بعد از مراسم تحلیف علیرضا کاظمی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردیم، افزود: گزینه های پیشنهادی اعضای این دوره شورا برای انتخاب شهردار متشکل از کاوه زارعی، علی اشرف شیرزادی، معتصم بهنام فر، سەرکەوت نجفی، سید انوررشیدی، محسن قادرمرزی، سیروان غفوری، کیومرث ایراندوست، مهدی حسام شریعتی، لقمان حیدری، شمس الدین ساعد، امیر عمیدی، مهندس شادمان، مسعود جهانگیری، جمشید اسدی، اسماعیل احمدی، علی پژگول، رضا ولی بیگی بود.

وی اضافه کرد: از این تعداد تنها هفت گزینه شامل کاوه زارعی، سەرکەوت نجفی، سید انور رشیدی، محسن قادرمرزی، سیروان غفوری و معتصم بهنام فر و علی اشرف شیرزادی اعلام آمادگی و برنامه های خود را ارسال کردند.

در این جلسه کاوه زارعی، علی اشرف شیرزادی، معتصم بهنام فر، سەرکەوت نجفی، سید انوررشیدی، محسن قادرمرزی، سیروان غفوری حضور داشتند و در ادامه سیروان غفوری رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری و سەرکەوت نجفی معاون فرهنگی شهرداری، کاوه زراعی از مدیران اجرایی چندین پروژه عمران شهری در کشور از گزینه شهرداری سنندج انصراف دادند.

کاوه زارعی، سەرکەوت نجفی، اشرف شیرزادی و محسن قادرمرزی از گزینه هایی بودند که در این جلسه برنامه هایشان را ارائه کردند.

در پایان این جلسه سید انور رشیدی با ۹ رای اعضای شورای اسلامی سنندج به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

جلسه های انتخاب شهردار معمولا با حضور تعدادی از معتمدین مردم برگزار می شود که شورای اسلامی شهر سنندج عدم دعوت از این افراد در جلسه امروز انتخاب شهردار را رعایت دستورالعمل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر سنندج انتخاب شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست