Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@16:29:15 GMT

سرپرست شهرداری مراغه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۲۰۲

سرپرست شهرداری مراغه معرفی شد

رضا عسگری روز شنبه در حاشیه نخستین نشست رسمی شورای اسلامی شهر مراغه به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه رسمی شورای اسلامی شهر مراغه در خصوص استعفای «شهرام مروتی» شهردار مراغه تصمیم گیری و پس از آن «تورج درگاهی» به عنوان سرپرست شهرداری مراغه معرفی شد.
وی بیان کرد: «درگاهی» پیش از این شهردار «قره آغاج»، سرپرست شهرداری صالح آباد و مدیر مالی و معاون منطقه در شهرداری مراغه بوده است و پیش از معرفی به عنوان سرپرست شهرداری مراغه مسئول رفاهی شهرداری این شهر را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مدت سرپرستی «درگاهی» به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در کوتاهترین زمان ممکن گزینه های شهرداری مراغه بررسی و شهردار این شهر تاریخی معرفی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرام مروتی شهردار سابق این شهر نیز از گزینه های شهرداری مراغه است.
به گزارش ایرنا، تورج درگاهی متولد ۱۳۴۹ و کارشناسی حسابداری است.

«شهرام مروتی» با هفت رای موافق شورای پنجم در ۲۷ دیماه ۱۳۹۹ به عنوان سرپرست شهرداری مراغه معرفی شده بود، که در ۲۸ اردیبهشت امسال با کسب رای همه اعضا به عنوان چهل‌وششمین شهردار این کهن‌شهر انتخاب شد.

شهرداری مراغه با درجه ۹ دارای سه منطقه، پنج معاونت و چهار سازمان زیرمجموعه بوده و در سال ۱۳۰۷ شمسی تاسیس شده است.
مراغه به عنوان بزرگترین شهر آذربایجان‌شرقی بعد از تبریز با بیش از ۱۸۶ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز استان قرار گرفته و در ابتدای دوران فرمانروایی ایلخانان مغول، پایتخت این سلسله بوده است.

برچسب‌ها شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»

شهردار کرمان از آغاز آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان در قالب «جهاد آسفالت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی با بیان اینکه آسفالت معابر شهر کرمان در سه فاز به مناقصه گذاشته می‌شود، اظهار کرد: هم‌اکنون فاز نخست مناقصه آسفالت معابر برگزار شده است و طی آن به‌زودی ۴۶۰ هزار مترمربع از معابر با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر معابر اصلی، کوچه‌های پیرامونی معابر هم که تردد زیادی دارند و نقش مسیر اصلی را ایفا می‌کنند، آسفالت می‌شود، افزود: در فاز دوم نیز با برگزاری مناقصه، ۵۸۰ هزار مترمربع از معابر توسط پیمانکار آسفالت خواهد شد و مابقی آسفالت معابر تا یک میلیون مترمربع در فاز سوم اجرا می‌شود.

شهردار کرمان با بیان اینکه یک میلیون مترمربع از معابر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری آسفالت می‌شود، گفت: اخیراً برخی معابر شهر در نقاط کم‌برخوردار از جمله خیابان شهید قدوسی آسفالت شد و آسفالت خیابان شهید دستغیب» در حال انجام است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا آبان و پیش از شروع سردی هوا، دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان را آسفالت کنیم تا مشکل آسفالت برطرف شود.

کد خبر 749928

دیگر خبرها

  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین