Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@15:28:30 GMT

پیروزی زنیت با دبل سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۲۶۸

پیروزی زنیت با دبل سردار آزمون

زنیت در هفته سوم لیگ برتر روسیه هم طعم شیرین پیروزی را چشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زنیت در مصاف با کراسنودار با نتیجه ۳-۲ به پیروزی رسید تا سومین پیروزی متوالی را تجربه کند. سخت است تصور کنیم در مسابقه ای زنیت به گل یا پیروزی برسد و سردار آزمون نقشی در آن نداشته باشد. به واقع همه به گلزنی های سردار آزمون در ترکیب زنیت عادت کرده ایم حتی در روزهایی که صحبت از جدایی او از زنیت و پیوستن به بایرلورکوزن به گوش می رسد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون در دقیقه ۹ و ۳۵ برای زنیت گلزنی کرد. سومین گل زنیت هم در این بازی توسط یاروخین به ثمر رسید. مهاجمی که اینروزها همپای سردار و جیوبا برای زنیت گل می زند. ۳ بازی و ۱۰ گل زده. آمار خط حمله زنیت فوق العاده است. ۴ گل از ۱۰ گل سهم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

سماک، سرمربی زنیت تبمش را با شیوه ۳-۳-۴ به میدان می فرستد. بعید به نظر می رسد در چنین شرایطی او راضی به جدایی سردار باشد. به خصوص که از سوی رییس باشگاه ماموریت پیدا کرده است نتایج بهتری برای باشگاه به ارمغان بیاورد. به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا. امروز رسانه های روس در مورد مهاجم ایرانی نوشتند باید زنیت را ترک کند چون انگیزه بازی در زنیت را از دست داده است اما این تصور غلط است چون سردار امشب زننده ۲ گل از سه گل تیمش بود. در مسابقه ای که نیمه نخست ۳-۱ به سود زنیت پایان یافت با گلی که کوردوبا در دقیقه ۲۴ برای کراسنودار به ثمر رساند. تیم میهمان در دقیقه ۷۴ یکی دیگر از گل های خورده را جبران کرد.

رسانه ها هر روز خبر از توافق سردار آزمون با بایرلورکوزن خبر می دهند اما او هم چنان در ترکیب زنیت به میدان می رود و گلزنی هایش برای تیم روسی تمامی ندارد. سردار یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و سه قهرمانی متوالی با این تیم تجربه کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زنیت فوتبال سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد. ‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد، اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت، اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد. در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد