Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امتداد - مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطری شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و دو بانوی خبرنگار جان باخته در حادثه اخیر تصادف اتوبوس، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام منصور شیخ الاسلامی بدین شرح است:
“فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفدهم مرداد فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام فعالان عرصه خبر که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، تلاش و مجاهدت نموده و در راه جستجوی حقیقت با صدق گفتار و عمل، با سختی‏‌های پیش رو مقابله می‌‏کنند تا آگاهی و درستی را به افکار عمومی اهدا کنند.
روز خبرنگار یادآور فرصتی است برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با اخلاق حرفه ای، با سلاح علم و سواد رسانه و نقدهای منصفانه در جهت پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران هم مسیر می شوند.
روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان حوزه بانکی، اقتصادی، تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم”.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد