Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام(ره) گفت: با همت ستاد اجرایی فرمان امام و در قالب طرح لیگ احسان و در جهت حمایت از ورزشکاران و استعدادیابی ورزشی در کشور امروز ۱۲ خانه ورزش در مناطق کم برخوردار استان مازندران تجهیز شدند .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو در ادامه طرح لیگ احسان که توسط بنیاد احسان صورت پذیرفته است امروز ۱۲ خانه ورزش در استان مازندران تجهیز شدند، سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان امام با اعلام این خبر گفت: با همت ستاد اجرایی فرمان امام و در قالب طرح لیگ احسان و در جهت حمایت از ورزشکاران و استعدادیابی ورزشی در کشور امروز ۱۲ خانه ورزش در مناطق کم برخوردار استان مازندران تجهیز شدند

مدیر عامل بنیاد احسان درخصوص طرح لیگ احسان گفت: با اجرای این طرح در کشور تا پایان سال علاوه بر تجهیز ۲۵۰ خانه ورزش ۳۰ هزار جوان ورزشکار نیز از امکانات ورزشی مناسب بهرهر مند می‌شوند

لازم به ذکر است بنیاد احسان تا ۷۰۰ سری تجهیزات ورزشی به مناطق محروم کشور اهدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اهدای جایزه لیگ فوتبال بنیاد احسان ۱۲ خانه ورزش استان مازندران بنیاد احسان فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟