Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از حامی پروازی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه با مشخص شدن رئیس فدراسیون فوتبال در چند ماه گذشته این فدراسیون از بلاتکلیفی خارج شد.

او ادامه داد: عزیزی خادم خیلی برای فدراسیون فوتبال زحمت کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تلاش می‌کنیم که وضعیت تیم ملی بهتر شود و این موضوع را در نتایج تیم ملی دیدیم و در آینده هم شرایط بهتری پیدا می‌کنیم تا تیم ملی کشورمان پیشرفت کند.

هاشمیان درباره جلسه اش با عزیزی خادم گفت: جلسه‌ای با عزیزی خادم در مورد ادامه همکاری داشتم و نتیجه جلسه مثبت بود.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه مشخص نشدن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی به ضرر تیم ملی نیست، گفت: این موضوع در کنترل ما و فدراسیون فوتبال نیست. البته فکر کنم نماینده فیفا در ایران بود و از امکانات ورزشگاه‌های ما بازدید کرد. امیدوارم که این موضوع نتیجه خوبی داشته باشد و از میزبانی استفاده کنیم.

او افزود: فوتبال ما نشان داده در سخت‌ترین شرایط بهترین نتیجه را می‌گیریم و بازیکنان خوب و توانمندی داریم. تمرکزمان بیشتر بر روی خودمان است. البته تمرکز روی میزبانی هم خوب است، اما منتظر می‌مانیم تا وضعیت مشخص شود. اسکوچیچ ۲ برنامه به فدراسیون فوتبال داده است که بازی‌های در داخل و خارج از خانه را پیش بینی کرده است. هدف حضور قدرتمند در مسابقات است.

هاشمیان درباره اینکه بازی‌های دوستانه برای تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شده، گفت: بازی‌های دوستانه باید در "فیفا دی‌ها" صورت بگیرد. بازیکنان تیم ملی که در خارج از کشور هستند به زودی بازی شان شروع می‌شود و به طور حتم باشگاه‌های آن‌ها با حضور لژیونر‌ها در تیم ملی فوتبال مخالفت می‌کنند. برگزاری بازی دوستانه امکان پذیر نیست.

مربی تیم ملی فوتبال درباره اینکه با رایان تفضلی برای حضور در تیم ملی فوتبال صحبت شده است، گفت: فدراسیون فوتبال از روزی که پور علی گنجی و غلامی آسیب دیده اند، درمانشان را پیگیری می‌کند. ان شا الله در زمان مناسب تصمیم می‌گیریم. کادر فنی تیم ملی فوتبال همه چیز را در نظر می‌گیرد و اگر لازم شد بازیکنانی که بتوانند به تیم ملی کمک کنند از طرف اسکوچیچ اعلام می‌شود. هر بازیکنی لیاقتش را داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود.

هاشمیان درباره سهمیه بازیکنان لیگ برتری در تیم ملی فوتبال بیشتر باشد، گفت: مسئله لیاقت خیلی مهم است هر بازیکنی در داخل یا خارج از کشور بتواند کمک کند به تیم ملی دعوت می‌شود.

مربی تیم ملی فوتبال درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: ما در دور اول فکر می‌کردیم قرعه مان آسان است، اما دیدید که چقدر کار برایمان سخت شد. هیچ حریفی را نمی‌شود دست کم گرفت و بازی‌ها تا آخرین روز ادامه پیدا می‌کند و همه تیم‌ها خودشان را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کنند تا بهترین بازی خود را ارائه بدهند. ما به هر حریفی احترام می‌گذاریم و با همه قدرت مقابل آن تیم بازی می‌کنیم. ان شا الله زمانی که صعودمان قطعی شد در آن صورت می‌توانیم نظر بدهیم گروهمان ساده است یا نه! از اکنون نمی‌توانیم پیش داوری کنیم و تیم‌ها می‌توانند شگفتی ساز شوند.

هاشمیان درباره حضور هم نسلان او همانند کریم باقری و مهدوی کیا در تیم ملی بزرگسالان وامید گفت: هر چقدر فوتبال ما بتواند از نفراتی که از لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند، استفاده کند به طور حتم نتیجه خوبی می‌توانیم بگیریم به خصوص بازیکنانی که لژیونر بودند و فوتبال روز دنیا را دیدند. حضور چنین افرادی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و در ماه‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته است و ان شا الله این مسائل تداوم داشته باشند.

بیشتر بخوانید

ورود خارجی‌ها به صورت مشروط در فوتبال ایران آزاد خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وحید هاشیمان مربی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال هاشمیان درباره تیم ملی جام جهانی فوتبال ما بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند پیگیری خواهد شد.   تیم‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند. در این نشست وحید مرادی نایب رئیس، نادر انصاری نایب رئیس کمیته ساحلی و سرپرست داوران مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در تایلند و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی نیز حضور داشتند.   در ابتدای این نشست عبدالروئوف بستگانی سرمربی و غلامرضا بحریه رئیس کمیته ساحلی گزارشی از تمرینات و کار‌های انجام شده برای حضور شایسته تیم‌های ملی نوجوانان ایران در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ارائه کردند.   رئیس فدراسیون والیبال نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه رشد و توسعه والیبال ساحلی یکی از اهداف جدی فدراسیون است، گفت: بازیکنان ملی‌پوش رده سنی آینده‌سازان این رشته هستند و توقع دارم ساحلی با حضور شما‌ها عزیزان خودش را از سایه سالنی بیرون بیاورد، زیرا هدف تعیین شده برای ساحلی نیازمند تلاش آینده‌سازان این رشته است.   سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: می‌دانم شرایط اقتصادی والیبال ساحلی متفاوت از سالنی است، اما عقب‌تر نیستیم و در سال‌های اخیر اتفاقات خیلی خوبی برای ساحلی افتاده است و قبل از شما، خیلی‌ها سختی زیادی کشیدند. دلسرد نشوید و برای پیروزی بجنگید. بدانید که فدراسیون والیبال برای شما زحمت کشیده و از یک شکست پشیمان نشید و از اهداف ساحلی کوتاه نیایید.   رئیس فدراسیون والیبال هدف ساحلی ایران را حضور در المپیک دانست و گفت: انشاالله در ۲۰۲۴ به این هدف دست یابیم، اما اگر نشد، قول می‌دهم والیبال ساحلی ایران در سال ۲۰۲۸ حتما المپیکی خواهد شد.   تقوی خطاب به ملی‌پوشان ساحلی زیر ۱۹ سال گفت: هر افتخاری پاداش خودش را خواهد داشت و قول میدهم هر مقامی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورید، توجه ویژه‌ای خواهیم کرد و حمایت کنیم. یادآوری می‌کنم که تنها چیزی که در ورزش ثبت می‌شود مدال ورزشکاران است و اجازه بدهید این روز‌ها با مدال شما ثبت شود.   وی برای تیم‌های اعزامی آرزوی موفقیت کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان از استان‌های مختلفی دعوت و انتخاب شده‌اند. تمرکزتون برای بهترین بهره‌وری را افزایش دهید تا انشالله امضای این تلاش‌هایتان طلایی باشد.   حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی (تیم یک ایران)، محمدرسول بستگانی و کیارش باقری (تیم دو ایران) بازیکنان اعزامی به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا هستند که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه امشب (شنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی تایلند می‌شوند.   عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴