Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: جدایی کنعانی زادگان نمی تواند رویه و ساختار پرسپولیس را با چالش و مشکل روبرو کند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار داشت: اول از همه باید این موفقیت را به کادر فنی، مدیران، بازیکنان و در یک کلام خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت پرسپولیس در سایه انسجام و همکاری خانواده بزرگ پرسپولیس رقم خورد و همه آنها از مدیریت گرفته تا اعضای تیم و پیشکسوتان و هواداران در آن نقش بسزایی داشتند. 

او افزود: همبستگی مجموعه پرسپولیس در کنار توان فنی و فوتبالی تیم در این فصل باعث شد با وجود مشکلات و دردسرها در طول فصل با کمترین نوسان ممکن به کار خود ادامه دهد و موفقیت بزرگی مثل گلات قهرمانی را برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بزند. در این فصل پرسپولیس مثل خیلی از تیم های لیگ برتر مشکلات زیادی داشت اما این مشکلات همه خارج از زمین بود و هیچ وقت به مستطیل سبز کشیده نشد. 

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص آینده این تیم به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من کار پرسپولیس در فصل آینده به مراتب سخت تر از فصول قبل است. بدون شک حریفان و رقبا در فصل های آینده بیشتر روی پرسپولیس زوم می کنند و این می تواند کار این تیم را سخت می کند. به همین دلیل پرسپولیسی ها باید تلاش بیشتری داشته باشند و ضمن تقویت در تیم با ادامه وفاق و همدلی شرایط را به گونه ای رقم بزنند که در فصل بعد هم بتوانند با اقتدار چند فصل گذشته تعداد قهرمانی های متوالی شان را بالا برده و از این عنوان ارزشمند تا سال های سال دفاع کنند.

درخشان در ادامه در مورد جدایی محمدحسین کنعانی زادگان و تاثیر این اتفاق روی ساختار دفاعی تیم در آینده خاطرنشان کرد: در این که بازیکنی مثل کنعانی مهره خوب و موثری برای پرسپولیس محسوب می شد، هیچ شکی وجود ندارد اما این اتفاق نمی تواند رویه و ساختار پرسپولیس را با چالش و مشکل روبرو کند بدون شک کادرفنی و مدیران باشگاه به خوبی به این امر واقف هستند که تیم نیازمند تقویت است. همان طور که با جدایی شجاع در فصل قبل نیروهای خوب و کارآمدی برای کمک به خط دفاع جذب شد، برای جایگزینی حسین کنعانی زادگان هم تدابیری اندیشیده می شود تا تیم از این لحاظ و با جدایی یک یا چند بازیکن دچار مشکل نشود. 

درخشان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حریفان آسیایی به لحاظ امکانات از شرایطی به مراتب بهتر از تیم های ما بهره می برند و سرمایه گذاری های عجیب و غریبی را در این بازی ها دارند اما از نظر فوتبالی پرسپولیس یک سر و گردن از حریفانش در آسیا بالاتر است و تقویت این تیم در ادامه بازی ها می تواند خیال مان را بابت موفقیت تیم گل محمدی در آسیا راحت کند. اگر این تفکر برای باشگاه و تیم پرسپولیس اجرایی شود به اعتقاد من این تیم برای کسب جام ارزشمند قهرمانی در آسیا از شانس بسیار زیادی برخوردار است و می تواند پس از حضور موفق در لیگ و درخشش در فصول قبل آسیا، این بار با قهرمانی کلکسیون موفقیت های خود را کامل تر از قبل کند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خانواده پرسپولیس پیشکسوتان مشکلات تیم های لیگ برتر فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا سرمایه گذاری عجیب و غریبی آسیا بازی گل محمدی حمید درخشان قهرمانی پیشکسوت پرسپولیس گلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی هاکی روی یخ ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه به مقام پنجم دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدار خود در قهرمان آسیا و اقیانوسیه برابر  هند به میدان رفت و به پیروزی رسید.

تیم ایران در این مسابقه هند را با نتیجه ۱۴ بر ۲  شکست داد. به این ترتیب به مقام پنجم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

تیم جوانان ایران در این رقابت‌ها پنج مسابقه انجام داد که مقابل ازبکستان و تایلند شکست خورد اما برابر مالزی، کویت و هند به پیروزی رسید.

در نهایت هم با کسب رتبه پنجم و یک ‌پله صعود نسبت به دور قبل به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا