Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره مصدومیت سجاد گنج زاده در دیدار فینال المپیک توکیو گفت: با گنج زاده زندگی کردم و در مسابقات متعددی همراه او بودم. در مسابقات جهانی آلمان ضربه شدیدی به صورت او وارد شد، اما او بلند شد و به بازی ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون جهانی و داورانی که آن جا حضور داشتند گفتند که هر بازیکن دیگری جای گنج زاده بود به مسابقه ادامه نمی‌داد. 

هروی گفت: در مسابقات آسیایی امارات گنج زاده ۸ بر یک از حریفش عقب بود، اما ۱۰ بر ۲ بازی را برد. او شخصیت عجیبی دارد و وقتی عقب می‌افتد، بهتر بازی می‌کند. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که او سالم است و مشکل جدی برایش پیش نیامد. 

او در خصوص نقش خود در موفقیت گنج زاده در المپیک توکیو گفت: قطعه کوچکی از پازل بزرگ کاراته بودم و فکر می‌کنم که کاراته ایران لیاقت این مدال را داشت. حداقل باید در المپیک یک مدال می‌گرفتیم. اگر کاراته در المپیک بماند، این رشته به کاروان ایران کمک خواهد کرد. 

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از همکارانم که در توکیو کنار ما نبودند تشکر می‌کنم. رئیس فدراسیون کاراته در این مدت از ما حمایت کرد و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هر چیزی که نیاز داشتیم، در اختیار ما گذاشتند. قبل از المپیک اتفاقات بدی برای ما رخ داد که از جمله آن در بحث سهمیه و اتفاقی که برای بهمن عسگری رخ داد بود. با این حال عسگری خیلی به گنج زاده کمک کرد. ما به معنای کلمه یک تیم بودیم و گنج زاده به نمایندگی از تیم ایران به المپیک رفت. مدال خوش رنگی که او گرفت، نتیجه کار گروهی بود. 

او افزود: از ملت عزیزمان تشکر می‌کنم که همیشه به ما انرژی مثبت دادند. خدا را همیشه کنارمان می‌بینیم، اما گاهی اوقات خدا خودش به وضوح برای کمک می‌آید و این اتفاق در توکیو برای ما رخ داد.

بیشتر بخوانید

گنج زاده: لحظه وارد شدن ضربه را به یاد نمی‌آورم/ کاراته لیاقت طلای المپیک را داشت

هروی گفت: همیشه به بازیکنانم گفتم تلاش کنید و هر کسی که بهتر باشد باید طلا بگیرد. گنج زاده برای المپیک از بقیه بازیکنان بیشتر تلاش کرد و از تمام بازیکنانی که در وزن او بازی می‌کردند بهتر بود. قبل از المپیک وقتی از دست گنج زاده عکس گرفتند، می‌خواستم به او بگویم تا زمان بهبود مصدومیت در مسابقات شرکت نکند، اما او گفت که این طوری روحیه ام بهتر است. خدا را صد هزار مرتبه شکر که اتفاقات خوبی رخ داد و کاراته شرمنده نشد و سربلند از المپیک بیرون آمد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک توکیو گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود