Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:33:53 GMT

فصل 2020/21 برای پدری با 73 بازی به پایان رسید!

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۷۵۵

پدر یک فصل طولانی و سخت را سپری کرد.

پدری، هافبک 18 ساله بارسلونا پس از سپری کردن یک فصل فشرده با بلوگرانا در رقابت های باشگاهی و با اسپانیا در یورو 2020، در نهایت تیم زیر 23 سال اسپانیا را در المپیک 2020 توکیو همراهی کرد. لاروخا در فینال مقابل برزیل شکست خورد و به مدال نقره رسید.

به نقل از موندو؛ پدری مقابل آرژانتین، هفتاد و سومین بازی رسمی خود در فصل 2020/21 را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل 2020/21، اولین فصل حضور پدری در سطح اول فوتبال اروپا بود. او در طول این فصل با پیراهن بارسلونا در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ اسپانیا به میدان رفت. پدری با تیم ملی اسپانیا در مسابقات رسمی دوستانه و یورو 2020 حاضر شد و سپس با تیم زیر 23 سال اسپانیا به المپیک توکیو رفت. درحالیکه چند روز تا آغاز فصل 2021/22 باقی مانده، پدری به تعطیلات می رود تا با کمی استراحت به تمرینات بارسلونا اضافه می شود. انتظار می رود او 3 بازی ابتدایی بارسلونا در لالیگا مقابل رئال سوسیداد، اتلتیک بیلبائو و ختافه را از دست بدهد و پس از تعطیلات مربوط به بازی های ملی ماه سپتامبر برای حضور در میادین آماده باشد.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد