Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویربرداری اسلوموشن در موارد زیادی به کاربران کمک می‌کند تا ویدئو‌های جذابی ثبت کنند.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: گوشی‌های هوشمند امروزی دارای قابلیت‌های بی‌نظیری برای عکاسی و فیلمبرداری هستند و حتی برخی از عکاسان حرفه‌ای نیز در مواردی که دوربین خود را به همراه ندارند برای ثبت تصاویر خاص و به یاد ماندنی از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه یکی از کاربردی‌ترین و جالب‌ترین قابلیت‌های دوربین انواع گوشی هوشمند را بیان می‌کنیم:

تصویربرداری فوق آهسته (اسلوموشن)

قطعاً تاکنون در برنامه‌های مستند تصاویری که به صورت آهسته ضبط شده‌اند را مشاهده کرده‌اید. در موارد زیادی فیلمبرداری آهسته یا همان اسلوموشن جذابیت تصاویر ضبط شده را چند برابر کرده و باعث می‌شود بیننده جزئیات بیشتری از آن فیلم را درک کند. امروز در انواع گوشی‌های هوشمند قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن (slow motion) وجود دارد. کابران برای فعال کردن این حالت در هنگام فیلمبرداری کافی است به قسمت تنظیمات برنامه دوربین گوشی خود رفته و یا از بین گزینه‌های موجود برای فیلمبرداری اسلوموشن را انتخاب و سپس تصویربرداری از سوژه مورد نظر خود را آغاز کنند. قطعاً ویدئویی که در این حالت ضبط می‌شود بسیار دیدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: در بازار موبایل چه می‌گذرد؟ انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

برچسب ها: فیلمبرداری گوشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلمبرداری گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • جنجال خانواده متوفی برای استفاده از اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی
  • ایران تحت اشغال به روایت تصاویر متفقین / شتاب فوق العاده مرسدس بنز‌ای ام جی ۲۰۲۴ / چگونه روانشناس در مغز ما تغییر ایجاد می‌کند؟ / ترفند فیلمبرداری مخفی با آیفون
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند