Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشف جنازه مثله شده بابک خرمدین در اکباتان جنجال سازی زیادی کرد. پس از قتل بابک خرمدین توسط پدرش با تحقیقات بیشتر مشخص شد خواهر و داماد خانواده بابک خرمدین به طرز هولناکی کشته شده اند. بابک خرمدین کارگردان فیلم " کورسو" نیز بوده و همچنین با تحقیقات خبرنگار رکنا جزئیات عملیات 5 ساعته کشف هویت قاتل بابک خرمدین مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، عصر بیست و پنجم اردیبهشت سال 1400 مأموران پلیس شهرک اکباتان در جریان کشف جسد مثله شده مردی در یک سطل زباله واقع در خیابان نفیسی قرار گرفتند. با شروع تحقیقات ماموران پلیس و تیم جنایی مشخص شد، جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان مطرح ایران است.

شناسایی قاتل بابک خرمدین در عملیات 5 ساعته

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس بررسی های کارشناسی درباره محیط جغرافیایی و چگونگی ارتکاب جرم را در محل کشف جسد مثله شده آغاز کردند. تحقیقات دقیق تر توجه ماموران را به دوربین مداربسته بانکی که رو به روی سطل زباله بود جلب کرد.

تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم با اخذ مجوز قضایی برای بازبینی دوربین مداربسته به بانک مراجعه کردند و بی وقفه 5 ساعت فیلم دوربین مداربسته را  لحظه به لحظه رصد کردند.

ماموران پلیس در بازبینی 5 ساعته فیلم دوربین مداربسته مشاهده کردند که مردی از یک خودرو " ال 90 " سفید رنگ با چمدانی که جسد مثله شده بابک خرمدین در آن بود پیاده شده و چمدان را داخل سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شده است.

بازداشت قاتل بابک خرمدین در اکباتان

تیم پلیسی پس از تحقیقات محرمانه و استعلام از پلاک خودرو هویت صاحب " ال 90" سفید رنگ را که اکبر خرمدین پدر مقتول بود را کشف و در یک عملیات هماهنگ قاتل و همسرش را بازداشت کردند.

در بازجویی های اولیه پدر و مادر مقتول به جنایت هولناک اعتراف و ادعا کردند که پسرشان را با مسموم کردن با قرص خواب آور داخل غذای بابک خرمدین را بی هوش کرده و پدر خانواده پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام زیر دوش آب نتقل و مثله می‌کند.

قتل خواهر بابک خرمدین در تهران

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل دخترش در سال 97 اذعان کرد: آرزو در این مدت سرکش شده بود و به مادرش می گفت که بعد از مرگ پدرم حقوقش به من می رسد و به تو نیز حقوق کمی می دهم که بتوانی زندگی کنی ولی بیشتر پول را خودم بر می دارم.

وی افزود: دخترم اعتیاد به مواد مخدر گل و هروئین پیدا کرده بود و من وقتی با خودروی تاکسی به بیرون از خانه می رفتم و مسافرکشی می کردم آرزو به من زنگ می زد که شب دیر بیا خانه یا شب به خانه نیا که این موضوع مرا آزار می داد.

بنا بر این گزارش، اکبر خرمدین و ایران موسوی به اتهام قتل پسر، دختر و دامادشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث بابک خرمدین قتل بابک خرمدین آرزو خرمدین اکبر خرمدین خانواده خرمدین قتل بابک خرمدین در اکباتان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا همسر عکس مریم مومن عکس های مریم مومن قیمت فشن خداداد عزیزی المپیک دوربین مداربسته بابک خرمدین مثله شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ناگفته‌های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • (ویدئو) ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق+ فیلم
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • از آزادی بابک زنجانی تا بازداشت صاحب چای دبش و باغ ازگل