Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی با پیروزی برابر منچستر سیتی فاتح کامیونیتی شیلد شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 1400/5/17؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

سجاد گنج زاده به مدال طلای کاراته المپیک توکیو رسید

به گزارش طرفداری، سجاد گنج زاده موفق به کسب مدال طلای رسته 75+ کاراته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی افتاد که او با نتیجه 4-1 از رقیب عربستانی خود، حامدی طارق، عقب بود اما در حین مسابقه به دلیل ضربه حریف دچار مصدومیت و از زمین بازی خارج شد. داور نیز این حرکت را خطا اعلام کرده و در نهایت حریف عربستانی بازنده اعلام شد و به این ترتیب گنج زاده اولین مدال کاراته ایران را در المپیک کسب کرد.

گنج‌زاده با امتیاز هانسوکو پیروز بازی شد. هانسوکو قانونی است که تنها زمانی از سوی داور اعلام می‌شود که نقض قانون جدی در جریان مسابقه، رخ داده باشد. نتیجه بازی در نهایت 4 بر صفر به نفع گنج‌زاده شد. به امید سلامتی سجاد عزیز.

کاراته المپیک توکیو | حمیده عباسعلی از دور رقابت ها کنار رفت

به گزارش طرفداری، حمیده عباسعلی در بازی آخر مرحله گروهی کاراته المپیک توکیو 2020، با نتیجه 8-4 مقابل حریف چینی شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی و کسب مدال بازماند. حمیده عباسعلی در دقیقه آخر این بازی نفسگیر، با مصدومیت از ناحیه زانو رو به رو شد و تا ثانیه آخر بازی هم با وجود مصدومیت مقابل گانگ لی از چین مبارزه کرد.

با این باخت حمیده عباسعلی نتوانست به دور نیمه نهایی صعود کند و به این ترتیب پرونده عباسعلی در المپیک توکیو بسته شد.

فوتبال ایران عزادار شد؛ علیرضا عزیزی درگذشت

به گزارش طرفداری، علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران که از بیماری رنج می‌برد و از مدت‌ها قبل در بستر بیماری بود دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت. علیرضا عزیزی سابقه بازی در پرسپولیس، بانک ملی، هما و تیم ملی فوتبال ایران را داشت.

این پیشکسوت فقید فوتبال ایران که دقایقی پیش در منزل خویش درگذشت یکی از فوتبالیست های تکنیکی تاریخ فوتبال ما بود.

رسانه طرفداری مصیبت وارده را به اهالی فوتبال و خانواده محترم عزیزی تسلیت می گوید و برای این ستاره سال‌های دور فوتبال ایران طلب آمرزش دارد. مراسم خاکسپاری و ترحیم زنده یاد علیرضا عزیزی از طریق خانواده ایشان اطلاع رسانی میشود.

فوتبال المپیک توکیو | برزیل 2-1 اسپانیا؛ قهرمانی مجدد سلسائو در المپیک

تیم های ملی اسپانیا و برزیل در فینال رقابت های فوتبال المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سلسائو به پایان رسید.

لسترسیتی 1-0 منچسترسیتی؛ روباه ها در ومبلی فقط می رقصند

لسترسیتی با پیروزی مقابل منچسترسیتی قهرمانی کامیونیتی شیلد را از آن خود کرد. روباه ها چند ماه قبل چلسی را در همین استادیوم ومبلی و در فینال جام حذفی شکست داده بودند و حالا یک خاطره خوب دیگر در این استادیوم برای خودشان ساختند. 

ویزبادن 0-3 دورتموند؛ صعود راحت به دور بعد با هت‌تریک غول نروژی

دورتموند موفق شد به لطف هت‌تریک ارلینگ هالند تیم ویزبادن را 3-0 شکست داده و راهی دور بعدی جام حذفی آلمان شود. مارکو رویس پاس گل اول بازی را ارسال کرد.

تروا 1-2 پاری سن ژرمن؛ اولین برد در لوشامپیونه با گلزنی اینتری های سابق

در دیداری که پاری سن ژرمن بسیاری از بازیکنان کلیدی خود از جمله نیمار، مارکینیوش و وراتی را در اختیار نداشت، تیم پوچتینو به اولین 3 امتیاز فصل جدید لوشامپیونه رسید.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس خاطره بازی با محمد بیاتی: تبانی همیشه هست، ما هم یک بار تبانی کردیم / تماشاگران پرسپولیس شعار می دادند بیاتی قول دادی! کنایه ستاره سپاهان به دستور سازمان بازرسی کل کشور بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و چهارم؛ خداحافظی با آقای گل دربی ها برادر امیر قطر پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن را تایید کرد فلورنتینو پرز منتظر تماس ناصر الخلیفی برای مذاکره بر سر کیلیان ام باپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمیده عباسعلی المپیک توکیو فوتبال ایران علیرضا عزیزی گنج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس