Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:20:09 GMT

بیش از دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان در فارس اهداء شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۵۳۹۲۸

بیش از دو هزار سری جهیزیه به نوعروسان در فارس اهداء شد

ایسنا/فارس با حضور استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر و فرمانده نیروی انتظامی استان، دو هزار و ۶۹۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس اهداء شد.

استاندار  فارس عصر شنبه ١٦ مرداد در آیین اهدای ٢٦٩١ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فارس بیان کرد: اگر با توکل به خدا و صادقانه پای کارهای بزرگ و سخت برویم، می‌توان بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان را برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت‌الله رحیمی ادامه داد: خیرین  بزرگواری در فارس داریم که فعالیت‌های خوبی از آزادسازی زندانیان تا تامین مسکن محرومان و اهدای جهیزیه به نوعروسان از خود به جای گذاشته‌اند.

او همچنین گفت: متاسفانه ویروس کرونا شتابان در حال حرکت است و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که خدشه‌ای به زندگی مردم وارد نشود و بتوان با جلوگیری از شیوع این بیماری، سلامتی را به جامعه ارزانی داشت.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس نیز در این مراسم بیان کرد: استان فارس در چند سال اخیر به همت خیران توانسته گام‌های خوبی را در تمام عرصهپها با وجود مشکلات اقتصادی و تورم بردارد و این با جزء وفاق و همدلی در استان نبوده است. 

او با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش کمک‌های مومنانه در تمام عرصه‌ها به همت گروه‌های جهادی، بسیج، خیران و ... هستیم، افزود: در سال گذشته بیش از ۶۲۵۰ سری جهیزیه با حمایت بسیج و حمایت خیران به نوعروسان نیازمند شهرستان‌های استان تقدیم شد.

بذرافشان با اشاره به جذب ۱۰ درصد از کل تسهیلات اشتغال کشور در سال گذشته توسط کمیته امداد (۸۲۶ میلیارد تومان)، ادامه داد: در حوزه اشتغال، استان فارس طی ۵ سال متوالی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین بیان کرد: امروز در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده نیز ۲۶۹۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء و ۲۵۰۰ سری لوازم سرمایشی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود که این حرکت بزرگ، نگاه بلند ارشد مسئولان استان و خدمت شرافتمندانه را نشان می‌دهد.

او ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار فارس عنوان کرد: در سفر رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) به استان فارس مسکن ۳ هزار واحدی برای افراد تحت پوشش کلنگ زنی شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ره بسیج عنایت الله رحیمی سپاه فجر جهیزیه نوعروسان سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادگفت: مراکز نیکوکاری سراسر کشور در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳۱ میلیارد تومان صدقه را جمع‌آوری و در اختیار مددجویان قرار دادند.

وی ادامه داد: همچنین در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز مراکز نیکوکاری ۶۱۹ میلیارد تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۱۱۲۷ میلیارد تومان زکات نیز توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت شد.

آسوده اظهار کرد: در سال گذشته مراکز نیکوکاری ۹۷۷۰ میلیارد تومان نیز کمک‌های مبتنی بر نیاز را جذب و به محرومان ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی اضافه کرد: در مجموع عملکرد مراکز نیکوکاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن ۲۸ درصد رشد در جذب کمک‌های مردمی را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس