Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا عالی پور سرپرست جدید شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین پروژه در این کلانشهر را تسریع در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۱۲ سال است که شبکه دفع آب‌های سطحی لایروبی و رسوب زدایی نشده اند، در اجرای آن‌ها مشارکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تقبل بخشی از هزینه‌های لایروبی و رسوب زدایی شبکه دفع آب‌های سطحی افزود: همچنین با نصب پمپ‌های جدید تلاش می‌کنیم ایستگاه‌های پمپاژ را نوسازی کنیم، ضمن اینکه بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر شهری و تسریع در تکمیل و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح میدان چمران نیز از جمله اولویت‌های کاری به شمار می‌روند.

عالی پور آبادانی نقاط مختلف اهواز، رفع مشکلات شهری، جلب رضایت شهروندان و اجرای ایده آل‌های یک کلانشهر به واسطه اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی را از جمله برنامه‌های شهرداری اهواز در دوره جدید عنوان و بیان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رفع مشکلات این کلانشهر باشیم.

براساس این گزارش؛ پیش از ابراهیم نوشادی شهردار اهواز بود، ولی با توجه به نارضایتی‌ها و انتقاد‌های فراوان از عملکرد او، با تصمیم شورای اسلامی شهر، علیرضا عالی پور با ۱۳ رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

عالی پور پیش از این به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری، مشاور شهردار و همچنین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز فعالیت کرده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی فاضلاب خوزستان شهرداری اهواز شهرداری اهواز عالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود