Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز یزدان پناه شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۵۴۹ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۲۰۵ نفر مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
وی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۲۵ جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد تا کنون ۵۴ هزار و ۱۹۳ بیمار کرونایی بهبود یافته اند.
یزدان پناه عنوان کرد: به دلیل افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به کرونا هم بخش‌های بستری و هم بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال تکمیل است.
وی ابراز داشت: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری کشنده حتما دستور العمل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، پاساژها، ماکان‌های شلوغ، بازار، تجمعات و همچنین از خروج غیر ضروری از خانه خود داری کنند.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد