Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مظفر مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت مشخص اقدام به توزیع مواد مخدر به صورت خرده فروشی در سطح شهر سرابله می‌کند مراتب به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در منزلش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدیخانی ادامه داد:در نتیجه بازرسی از منزل متهم مقدار یک کیلو و ۶۵ گرم مواد مخدر و ترازوی دیجیتال توزین مواد مخدر کشف،که متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف و ضبط مواد مخدر نیروی انتظامی سوداگران مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس