Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان خراسان رضوی از آزادسازی هزار متر مربع از اراضی مسیل پیوه‌ ژن خبر داد و بر لزوم جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مسیل‌ها و اراضی زراعی، ملی و منابع طبیعی تاکید کرد. فرزاد بهشتی توندری، معاون دادستان خراسان رضوی و رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با میزان از قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز و لایروبی بستر مسیل پیوه‌ ژن خبر داد و اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی ملی و حقوق بیت المال و با محوریت شرکت آب منطقه‌ای ۶ قطعه از اراضی تصرف شده به مساحت هزار مترمربع از مسیل پیوه‌ژن مستند به ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی و مواد ۷ و ۹ لایحه قانونی رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: اعاده به وضعیت سابق ۴۰ هزار متر مربع از اراضی زراعی با ورود دادستانی خراسان رضوی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از تاسیسات آب و برق کشور و تبصره‌های ۱ و ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، دستور رفع تصرف و قلع و قمع اعیانی و سازه‌های ایجاد شده در مسیل پیوه‌ژن صادر شد.

وی در پایان بر لزوم جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مسیل‌ها و اراضی زراعی، ملی و منابع طبیعی تاکید کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان خراسان رضوی تغییر کاربری اراضی زراعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان خراسان رضوی تغییر کاربری اراضی زراعی خراسان رضوی اراضی زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: اجرای حکم قضایی با حضور احدی از کارشناسان حقوقی، سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی عوامل نیروی انتظامی به مساحت تقریبی ۴۴۴ متر مربع در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل در مورخه ششم اردیبهشت ماه انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه