Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از صدور سند مالکیت افزون بر ۶۹۲ هکتار از اراضی واقع در حریم شهر زاهدان پس از ۱۴ سال بنام دولت در مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا مرتضی مقدسی 17 مردادماه افزود: این اقدام با تلاش و پیگیری مستمر اداره املاک، بانک زمین و حفاظت از اراضی حوزه معاونت املاک و حقوقی این اداره اجرایی شد بطوری که پس از ۱۴ سال از تحویل اراضی ملی از اداره کل منابع طبیعی استان سند مالکیت بیش از ۶۹۲ هکتار زمین از مرتع لار جنوبی واقع در حریم شهر زاهدان (حدفاصل فرودگاه تا پلیس راه زاهدان میرجاوه) به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر و تحویل این اداره کل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از آنجایی که تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی به منظور حفظ و حراست از انفال عمومیست، تمام تلاش همکاران ما در این معاونت تحقق اهداف این حوزه است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان مستندسازی املاک و اراضی ملی را یکی از راهکارهای حفاظت و صیانت از املاک دولتی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون جامع حدنگار نیز تکلیف ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن، اخذ سند تک برگ از اولویت‌های ابلاغی به این اداره‌کل بوده است که در این راستا حداکثر تلاش خود را بکار برده‌ایم.

مقدسی خاطر نشان کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از دیگر نتایج صدور این اسناد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره راه و شهرسازي سيستان و بلوچستان سند مالكيت اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد