Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد محسنی اژیه معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه دادستان اصفهان گفت: با توجه به دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص دریافت مبالغ غیر متعارف برای ارائه خدمات در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان و متعاقب مستندسازی و صدور دستورات قضائی، تحقیقات کامل و جامعی توسط اداره کل اطلاعات استان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: بر اساس دلایل متقن و گزارش تنظیمی ضابطان و در راستای جلوگیری از امحاء ادله و استمرار اقدامات مجرمانه، دستور بازداشت مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان صادر شد.

معاون دادستان اصفهان گفت: دریافت وجوه بر خلاف مقررات و بدون مستند قانونی،  تضیع حقوق دولت و نهاد‌های عمومی، اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع و مداخله در معاملات با شهرداری از جمله موارد اتهامی در پرونده تشکیل شده است.

وی در این خصوص به اقدام متهم در ماه‌های پایانی دوره مدیریتی برای خرید قبر برای خود و اعضای خانواده اش اشاره کرد و گفت: این اقدام بدون پرداخت عوارض و مبالغ مشارکتی که از سایر خریداران اخذ می‌شده صورت گرفته و متهم به این امر نیز اکتفا نکرده و در این راستا تخفیف‌هایی که قانونا تنها راجع به مددجویان نهاد‌های حمایتی بایستی اعمال شود را برای قیمت قبر‌هایی که پیش خرید کرده بود اعمال نموده است.

محسنی اژیه افزود: پایان دوره تصدی مسئولیت مدیران موجب عدم بررسی و رسیدگی قوه قضائیه به تخلفات و جرایم احتمالی مدیران نبوده و بر اساس دستور دادستان مرکز استان علاوه بر تشکیل پرونده‌های کیفری بر اساس ظرفیت‌های دستورالعمل مربوط به قانون نحوه اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی پیگیری‌های لازم برای اعاده اموال نامشروع مسئولین متخلف در سال‌های دور نیز در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان قرار گرفته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه دادستان اصفهان در پایان از عموم شهروندان خواست تا گزارش‌های اعلام مفاسد و جرایم را از طریق سامانه سجام قوه قضائیه اعلام و روند رسیدگی به آن را به صورت برخط رصد کنند.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان های اصفهان بازداشت سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران