Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در متن پیام علیرضا آشناگر استاندار سمنان به مناسبت گرامیداشت روز شورا‌ها که شامگاه شنبه به رسانه‌ها اعلام شد، آمده است: خبرنگاران از یک سو بیان کننده دستاورد‌های مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقاد‌های سازنده از آن‌ها هستند که هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و همچون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نور افشانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران و اهالی رسانه در آگاهی رسانی به اقشار مختلف مردم است.

آشناگر به ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار، بهانه‌ای برای قدرشناسی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز دارد، افرادی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه آن‌ها است.

وی افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همواره از ارزشمندترین و موثرترین اقداماتی است که با قلم و بیان توانا و صادق خبرنگاران، به عنوان قشر فرهیخته و توانمند جامعه اسلامی، با شیوا‌ترین و بدیع‌ترین شکل ممکن ارائه گردیده و رسالت هنرمندان عرصه‌ی خبر را بیش از پیش هویدا و آشکار می‌سازد.

آشناگر بیان کرد: ۱۷ مرداد یادآور جایگاه و ارزش عزیزانی است که در کسوت خبرنگاری رسالت عظیم اطلاع رسانی برای عموم اقشار جامعه را بر عهده داشته و با بیان صحیح و سریع اخبار موجبات روشنگری و تعالی جامعه‌ی اسلامی را فراهم می‌کنند.

استاندار سمنان در ادامه پیام آورده است: اینجانب با قدردانی از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم استان سمنان که در این روز‌های سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع رسانی درست و به موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و بویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدوند سبحان مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگاران اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود